Ik vind ook dat Armed Angels over het algemeen ruim valt, maar het hangt idd van het kledingstuk/model af hoe het qua lengte valt. Ik heb een blouse in maat M die vrij kort is en een trui in maat S die ik juist weer een tikkie lang vind - maar ik ben veel kleiner dan jij, scheelt ca. 20 cm haha.
Ik heb zo’n mooi merk ontdekt! Voor de meeste van jullie misschien wat minder duurzaam, want niet uit Europa. Maar wou 't toch even delen!
Wat prachtig
Gaaf he! Ik heb net een setje besteld, de broek en die boxtop. Ben zo benieuwd
Weet iemand waar ik een mooie joggingsbroek zou kunnen kopen? Ik ben zelf trouwens klein (155 cm) en een goed achterwerk. Overal waar ik zo’n beetje kijk zie ik alleen maar lange mensen die joggingsbroeken dragen die bij mij over de grond zullen slepen. Ook zoek ik een beetje duurzaam en in mijn levenskleur zwart. Mocht iemand toevallig iets vinden, let me know!
Goat heeft joggingbroeken. Ze hebben maar 1 model, weet niet of dat is wat je zoekt.
Had ik inderdaad gezien maar daar vallen ze dus enorm groot. Het model is 180 cm en past haar perfect. Ik ben gewoon bijna 30 cm kleiner haha
Oja ik zie het. Al zou ik hem zelf wel langer willen hebben dan hoe die bij dat model valt. Maar voor jou zou die wel heel lang zijn ja
Ik heb zelf geen ervaring met het merk, maar misschien is dit iets: https://unrecorded.co/collections/sweatpant-french-terry-360-gsm-organic-cotton/products/sweatpant-a-black
Deze kan je nog checken… niet in zwart maar wel in donkerblauw. Dit model is 1.74 en de broek valt vrij kort bij haar, scheelt weer wat
Ik heb er een van honest basics in het zwart
Deze van Dilling is heerlijk! Niet heel dik, maar blijft mooi. Sowieso vind ik Dilling enorm fijn, voor wol en katoen.
Hmm, dat klopt niet hoor? Ik ben 1.62 en heb een goat joggingbroek en die past perfect.
En ik draag hem wel laag, dus als je nog korter bent dan kan je hem ietsje hoger dragen ook.
Anders Pangaia? als valt die ook groter denk ik
Is dat hetzelfde als Silvertech van Organic Basics, misschien?
Is dit echt duurzaam voor deze prijsjes? Ik kan het gewoon bijna niet geloven. Heb ook een deel van de website gelezen maar weet het niet helemaal
Heeft iemand ervaring met the sisterhood en hoe het valt? Ik wil graag een rok bestellen maar twijfel over de maat, het lijkt allemaal zo klein?
Wat is jullie ervaring met de maatvoering van organic basics? Ik twijfel een beetje.
@anon37863697 misschien? Ik zag dat jij heel positief over ze bent
Ik heb een paar weken geleden een korte sportlegging van organic basics gekocht en ik twijfelde ook heel erg over de maat. Ik draag meestal medium en heb de broek in M/L besteld en hij zit wel oké maar volgende keer zou ik een maatje kleiner bestellen. Maar heb verder geen ervaring met het ondergoed als dat is waar je naar op zoek bent.
Bedankt! Ik wil een topje en panty’s proberen. Ik zat te twijfelen tussen 2 maten dus dan neem ik wel de kleinere. Er staat wel bij welke maat het model draagt, maar vind het zo moeilijk inschatten altijd.