Duurzame modetopic

Bij mij komt deze ongeveer tot mijn navel maar dat kan ook best aan mijn verhoudingen liggen.

Ohh oké, ik heb nu de Ingaa besteld dus hopelijk zit die ook goed.

Reformation heeft wel precies van dit soort jurkjes en volgens mij precies een een bruiloftslijn?

Thanks! Zitten echt hele mooie jurkjes tussen :hugs:

Tips voor een duurzaam en mooi en chill huispak? :slight_smile:

Ben ik toevallig ook naar opzoek! Nog niks gevonden helaas

Ik zag dit in de etalage hangen en moest aan jou denken. Sowieso is dit wel een aanrader zodra ze weer open zijn, het is redelijk betaalbaar en ze maken je jurk op maat:

1 like

Dankje! Ik hou de winkel in gedachten.

rita row heeft heel mooie sets die volgens mij supercomfi zitten (wel prijzig)

edit: en volgens mij komt mandala wear aankomend seizoen met chillpakken (zie dariadaria/hun insta)

1 like

Ik had een tijdje geleden gevraagd hoe de maten van love and confuse vallen, omdat ik de Aurora jumpsuit wilde bestellen. Ik heb hem uiteindelijk in een S besteld (meestal zit ik tussen de S en M in, vaak wel M), omdat ik hoorde dat het groot valt. De S was helaas toch net te klein voor mij, dus ik krijg als het goed is binnenkort de M. Het was vooral in de lengte, misschien doordat het een jumpsuit is. Ik vond het model wel heel mooi. Ik kan bestellen daar wel echt aanraden, ze antwoordde echt heel snel en dacht heel fijn mee. Hopelijk valt de M beter (:

1 like

Tipje (voor een volgende keer/iemand anders): ik had een jurkje besteld en aangegeven dat ik best klein ben en of ze de lengte iets in wilden korten en dat was toen ook gebeurd.

Miss kunnen ze met de jumpsuits juist ook rekening houden met de lengte?

1 like

Mijn wraptop van Love & Confused is binnen en hij is zoooo mooi. Wel echt een super zomertop, maar nu al zin om hem te dragen. Ik had op aanraden van hier een M gekocht, terwijl ik normaal een L zou dragen, en hij zit perfect.

6 likes

picture organic voor als je echte skihandschoenen/wanten wilt!

1 like

Misschien op etsy?
Ik heb afgelopen jaar van deze shop gekocht (zoals de fotobij de bovenste review) https://www.etsy.com/shop/LambkinToquesetc maar ze zijn nu gesloten. Wel heel lekkere wanten, enige nadeel is dat ze uit canada komen maar wel vegan en made to order.

Ik ga nu zelf wanten breien met een kit van Wool and the Gang, ook nog een optie :grimacing:

Oh die zien er ook fijn uit!

Heeft iemand van jullie misschien een tip voor duurzame slippers? Ik ken eigenlijk alleen Waves.

Mijn laatste paar flipflops is bij mijn laatste vakantie stuk gegaan, nu zou ik er graag willen die gerecycleerd/recycleerbaar zijn of van een biologisch afbreekbaar materiaal (zoals ananasleer of kurk of wat dan ook).

Ze moeten wel strand- en zwembadproof zijn.

Edit: tot dusver heb ik:

AS_Portuguesas
Indosole
Reef (daarvan vind ik het bandje niet zo mooi en het stukje tussen de tenen lijkt me ook niet lekker zitten)
Waves

En nergens een geheel zwarte optie in mijn maat hoor haha. Komt vast in de lente nog wel.

1 like

Oh waar zag je dat? Ik lees net dat ze PVC gebruiken en dat kan in principe wel gerecycleerd worden (geen vermelding of het PVC dat ze gebruiken ook daadwerkelijk reeds gerecycleerd is), maar hier in België kan je flipflops alleen kwijt in het restafval, dus niet echt duurzaam. Is dat in NL anders?

En dankje voor de link! Had ik inderdaad ook al bekeken maar daar zie ik meer schoen-slippers dan badslippers zeg maar haha.

Freedom Moses!

1 like

In mijn gemeente kan je apart plastic afval inleveren dus ik zou dan die slippers daarbij doen denk ik, als ze volledig van (gerecycled) plastic zijn :thinking:

Heeft iemand hier ervaring met de kwaliteit van Atelier Felie?
Het ziet er wel echt prachtig uit!