Echt 
nee by signe is echt mijn lievelings.
Juist omdat de kwaliteit ook zo goed is van verschillende items (heb zowel shirts, als een jurk en broeken). Een top (van bamboe) is al 4 jaar oud en lijkt wel als nieuw. Zo jammer dat jouw ervaring zo anders is.
Hetzelfde met cossac (al is die wel iets minder dan signe in mijn ervaring). Kowtow is idd prachtige kwaliteit en frisur kn ik ook beamen! Oh en suite 13 ben ik ook heel tevreden over qua kwaliteit.
@midheavenmoon fillipa k en duurder merken koop ik vaak in de sale of tweedehands. Afound of farfetch zijn ook goede voor filipa k. Signe heeft af en toe een clearance sale, dat zijn wel oudere stukken, maar gezien de tijdloosheid vind ik dat zelf niet erg.
Mijn tip is vooral minder kopen en goed voor de kleding zorgen na aanschaf. De prijs went vanzelf, waar ik eerst €25 voor een t-shirt veel vond, snap ik nu dat het niet kan zonder unfair pay ed.
De kwaliteit went ook, dus ik kan nu een zara shirtje haast niet hebben
en als de kwaliteit tegenvalt mail ik altijd de klantenservice, als je zoveel betaalt en een merk duurzaam is hoort daar ook fatsoenlijk wear bij.