Echte Gooische Moeders

Er was zo veel kabaal van de andere mensen, dat resoneerde heel erg. Vreeselijk! En dat chloor sloeg een beetje op mijn longen. Ik vond het vreeselijk!

38 likes

Pffff Bo die zo blessed is dat ze thuisblijfmoeder is maar ze vindt het toch wel zwaar en heeft en au pair die de was doet. Wat doet zij dan de rest van de dag

13 likes

Paupers verenigt u!!

11 likes

Oja a little bit of sports and emailing

7 likes

She smells a little bit sour :nauseated_face:

5 likes

Wat mij als eerste opviel was dat er maar een paar zijn die de Gooische lijfstijl hebben uit seizoen 1. Ze zijn allemaal niet bepaald modaal natuurlijk maar er is een verschil tussen welgesteld met je laminaatje in Amsterdam Zuid/Haarlem en welgesteld in een landhuis met nanny in Laren.
(Niet om een discussie te ontketenen want ik weet dat je in Amsterdam Zuid of Haarlem soms meer betaalt voor een woning dan in het Gooi, maar je ziet wel een verschil denk ik in de serie.)

Lekker ordi roddelen over hoeveel geld mensen hebben, laf it.

2 likes

Heb ook wel een beetje het idee dat bijv. Pauline veel minder krijgt van papa. Dat had ik al een beetje bij de vorige serie, tuurlijk is ze alsnog verwend maar ze kreeg niet altijd alles wat ze wou of moest een goedkopere optie kiezen (zoals met de auto). Bij Bo had/heb ik dat altijd wel. Pauline zei ook gewoon eerlijk dat de huizenprijzen gewoon duur waren in Laren en dat ze daardoor genoegen moesten nemen met minder vierkante meters. Toen ze nog in Amsterdam woonden toen had Bo ook tijdens haar studie al een appartement die ze van haar ouders kreeg en Pauline had een groot deel zelf betaald.

4 likes

Ik had ook even die andere meisjes uit seizoen 2 opgezocht op Insta. Vooral die Stephanie en Nathalie zijn nu zĂł anders (Renee wel redelijk zoals verwacht)

En het ook zo normaal vinden om privéles te krijgen in je eigen zwembad


4 likes

Ja stel je voor in zo’n vies openbaar zwembad! Ew!!

1 like

Ja ik vind Pauline ook wel heel normaal eigenlijk, lekker in een rijtjeshuis en gewoon normaal doen ipv privé zwemles en op je rolls Roys onder de bakfietsen naar je huis fietsen met een poort die op je iPhone te bedienen is en dan je ondergekotste kind aan de nanny geven.

Vond het wel apart om te zien dat Pauline en Leslie bffs zijn, vroeger was het toch Pauline en Bo en Leslie n Florine. Of noemen ze elkaar allemaal bff.

3 likes

Jammer dat Renee niet meer mee doet, ik vond haar vroeger de leukste van de serie haha. Maar ik heb nu ook geeneens Videoland dus kan die nieuwe serie niet eens kijken.

Ik vind Pauline ook echt leuk alleen jammer dat ze haar kinderen Diederik en Reinier heeft genoemd :woozy_face:

15 likes

Ohh laf dat juist. Lekker Gooisch en geen ‘Wolf’ of ‘Vlinder’.

8 likes

Ik ben nu Gooische meisjes aan het kijken als voorbereiding en ik vind het zo leuk! Ik verbaas me er wel over dat Pauline dus 22 is! Ze komt veel volwassener over.

1 like

Oh nee, vreselijk! Dat vond ik echt een dom en lui kind.

1 like

Ik moet het nog kijken, maar ik vind Florine op Instagram altijd heel leuk overkomen. Ze is daar trouwens heel open over haar fertiliteitstraject (niet dat dat iets uit maakt voor wat betreft waar ze vandaan komt, haha), wat ik heel interessant vind. Ik vind haar ook helemaal niet zo ‘verwend/Gooisch/whatever’ over.

1 like

In de serie gaan ze ook in op de wens van Pauline om een 3e kindje te krijgen en volgens mij ook IVF enz en vind het ook “mooi” om te zien dat ze ingaan op een depressie (weet even geen ander woord) van Leslie. Dan kun je wel lekker veel geld (vanuit huis) hebben, maar dat soort problemen spelen ook gewoon bij rijke mensen.

14 likes

Maar dit is toch ook een ‘oud geld/nieuw geld’ discussie? Iemand hier had dat een keer goed uitgelegd, dat het voor de ene niet chique is om over bezit te praten en er mee te koop te lopen en voor de ander juist wel, etc etc. en dat dat te maken heeft met hoe en wanneer het geld in de familie of tot jou gekomen is. Zag van de week ook dat de Quote 500 weer uit was, je moet wel steeds meer geld hebben om daar in te komen zeg


1 like

Nee ik bedoelde mezelf haha. Vind het heerlijk om daar over te roddelen.

2 likes