Echte Gooische Moeders

Haha ok! Door dit topic ging ik op de instagram van die vrouwen kijken en nu wil ik het ook kijken want het lijkt me ook zo gezellig en ongedwongen? Vooral die Pauline. Maar dan kan ik meeroddelen haha

1 like

Ik ben er na een aflevering wel achter dat ik echt niet op de gemiddelde gooische man val. Man man man, al die achterovergekamde, ingevette krullen.

28 likes

Heerlijke tv dit, heb onlangs ook alle voorgaande seizoenen gekeken.
Heb het destijds ook wel gezien, maar zie nu pas hoe gescript dat was haha.

Die foto in de OP is wel precies hoe de verhoudingen in de serie zijn denk ik…
Heb het idee dat Kimberley er nooit echt helemaal bij paste, en vraag me ook echt af of ze wel écht vriendinnen zijn…

2 likes

Ik heb ze altijd wel een beetje op instagram gevolgd zo af en toe haha. Maar Leslie en Pauline zijn wel echt goed bevriend. En voor de rest hebben ze volgens mij een poos geen of amper contact gehad maar sinds een jaar of twee weer wel.

1 like

Ja je zag heel duidelijk twee duo’s, en dan zij. Zij ging vooral veel met die Nathalie om volgens mij

1 like

Oh ik denk dat ik dit programma heeeeerlijke pulp ga vinden, waar kijken jullie het?

4 likes

Videoland!
Echt love it, kijkt lekker makkelijk weg.

2 likes

Stephanie zou toen toch gaan trouwen?
Toen hadden al die andere meiden al hun twijfels bij dat huwelijk en aan haar insta te zien is ze niet meer samen met die man.

Sameee. Alleen die man van Lesley ziet er nog wel aantrekkelijk uit.

1 like

My God die moeder van Bo en haar zwembad relaas, ik vind het hilarisch maar het is echt bijna een parodie op snobisme, wat een mens!
Love Pauline<3

Heb die Stephanie uit seizoen 2 ook even opgezocht op insta, mijn hemel daar herken je letterlijk niks meer van terug wat een horror…en ze was echt hartstikke knap zonder alle ingrepen.

3 likes

Wow inderdaad… wat sneu…

Heb zitten genieten van deze eerste aflevering.

Ik vond Kimberly en Leslie ontzettend irritant in Echte Gooische Meisjes, maar nu komen ze een stuk sympathieker over.

En die privéles in dat bad inderdaad haha, zo heerlijk overdreven.

2 likes

Ik kijk dit filmpje minstens 2 keer per jaar btw :joy:

“Denk je wel even om m’n Max Mara??”
“…Je wat?..”

19 likes

Ik vond leslie ook heel leuk overkomen, en Pauline en Bo ook! Bij de rest bleef het een beetje op de oppervlakte. Niet heel interessant om 3 minuten over je kippen (Kimberly) of kledingkamer (florine) te praten

4 likes

Haha ik vind het ook zo leuk! Vind florine echt zo’n cute gezicht hebben. Trouwens wel heel zielig voor Leslie dat ze zich zo slecht voelt!

2 likes

Kippi Wan hahahahaha

10 likes

Heerlijk, voel echt de vibe van 2008 terug. Goede oude tijd :smiling_face_with_three_hearts:

Jaaa love hoe uggs toen gewoon nog prima schoenen voor onder een zomerjurkje waren :grin:

7 likes

En jurkjes en babydolls over je lage skinny jeans :slight_smile:

4 likes

Ik zit ook echt te cringen bij die jurkjes die ze allemaal droegen, mid 2000’s fashion was echt tacky.
Die jurk die Lesley uiteindelijk kiest voor dat feestje van d’r, wat een ellende :joy:

6 likes