Echte Gooische Moeders

Ohhh ja ik ook. Helemaal een brok in mn keel kreeg ik er van. Zulke lieve woorden voor elkaar. Echt een mooie band hebben ze samen

Ga wel echt stuk om Pauline iedere keer. Wat een heerlijk mens is dat zeg :rofl: Zoals ze de camera in keek na het make-uppen, hoe ze haar tanden doet bij die kunstenaar. Zo zou ik ook kunnen zijn :laughing:

5 likes

Sorry ik ben nog aan het bijlezen dus als het oud nieuws is.

Florine deed tijd terug een Q&A, daarin vertelde ze dat ze het huis huurt samen met haar ouders.

Ik vind trouwens tijdens het verhuizen haar vriend heel naar met haar omgaan.

4 likes

Wat bedoel je met je laatste zin? Heb ik zelf eigk niet zo gezien, dus ben wel benieuwd

3 likes

Sorry late reactie! Zij is volgens mij best gespannen, en hij maakt haar een beetje belachelijk. Ze zegt dat ze nerveus is omdat ze daar niet eventjes naar Kruidvat kan lopen voor iets van Beer, dan zegt hij: alsof Spanjaarden daar geen winkels voor hebben, dan loop je even naar de supermercado!!

Hij heeft wel een punt, maar hij reageerde meerdere keren zo op iets paniekerigs van haar kant.

4 likes

@Ananas je bericht is verwijderd. Kinderen zijn herkenbaar in beeld.

Ik postte alleen de insta link waarbij het voorbeeld getoond werd en daardoor de foto zichtbaar was. Was geen screenshot ofzo. Maar ik snap het.

Heel leuk die moederdag special!

1 like

Over Flo hebben ze t wel gehad, maar waar was Kimberley eigenlijk

1 like

Ze had daarzelf dit over gepost op insta:

4 likes

Ik ook, denk dat het hier ook aan de hormonen ligt :joy:

2 likes

Bo: we geven de kids een kleinigheidje
Ook Bo: komt binnen met 3 gigantische pakketten :sweat_smile:

9 likes

Ik vond het net een grote reclame voor Disney. Snapte de ‘boodschap’ niet echt en vond het heel gemaakt deze keer. De gewone afleveringen vind ik altijd wel heerlijk vermaak.

7 likes

Haha ik moest zo lachen toen Paulien dat cadeau dat Leslie kreeg finaal afkraakte :sweat_smile:

5 likes

Ja, precies. Het ligt er nogal dik bovenop. Maar het wordt niet aangegeven als samenwerking of productplacement. Of hoeft dat niet op tv?

Ik zie wel regelmatig iets over productplacement voorbij komen (‘Dit programma bevat productplacement’). Maar misschien is dat voor samenwerkingen wel anders ja.

Dat hotel vond ik er wel heel saai uitzien voor een Disney hotel.

Weet ook niet of het nou esma’s waren die ze dronken maar het leek net wiener melange uit zo’n koffieapparaat. Was nou niet echt van nou wat luxe hier wil ik heen. Vond ik dan.

4 likes

Ik kijk dit trouwens nooit, maar verveelde me. Keek wel het eerste seizoen Gooische Meisjes en toen vond ik Lesley altijd zo’n enorme zeikerd en jankerd.

En ik vind haar nu nog steeds zeikerig terwijl ze niks misdeed, misschien is het gewoon hoe ze kijkt? Ik krijg Creep vibes van Bo’s man, vind hun ook helemaal niet verliefd lijken, die speech die hij gaf was ook zo matig van “ik zeg nooit iets aardigs en nu wel oké doei”. Pauline is wel duidelijk echt de ster en degene die het draagt, vind haar nog steeds heel leuk.

5 likes

Ik had dat vroeger ook met Leslie, maar Echte Gooische Moeders (de ‘normale’ serie) heeft mijn mening echt wel positief veranderd. Ze is daarin heel open over haar (postnatale?) depressie

6 likes

Ja, zij was echt nog een puber volgens mij bij Echte Gooische Meisjes, dan moet je natuurlijk alles nog stom zitten. En ik denk dat zo’n real life soap überhaupt vet ongemakkelijk is als je 17 bent

4 likes

Deze aflevering is echt het feestje van het kapitalisme. Ze zijn het park nog niet in of er wordt al honderdje of twee aan bellenblaas en disney petjes uitgegeven. En 5 minuten later weer een paar honderdjes aan prinsessenjurken. Snap dat je wat extra’s wil doen maar dit is wel echt next level

13 likes