Ja in seizoenen van vroeger zat ook weleens iemand waarmee ze dan niet echt bevriend waren. Dat rijke meisje die verloofd was (stefanie??) Denkt dat het ook wel een goede marketing stunt kan zijn voor Josh V. Maar we gaan het zien.
hahah nee, ik moest later ook wel lachen om alles wat ze zeiden; dat ze hun kinderen niet mee durfde te nemen naar het huis, dat ze geen rode wijn durfde te drinken etc.
Ik vind dat niet leuk hahahah
Kwam daar laatst ook achter. En besefte toen pas echt hoeveel docu’s en realityseries ze geproduceerd hebben. Ze hebben bijvoorbeeld ook dreamschool gedaan.
Vgm heeft Pauline al tegen Juicechannel gezegd dat het niet waar is
Ik ken Josh alleen van ‘t topic hier op het forum maar ze komt echt niet leuk over
Met dr lift
Ik vind zowel Gooische moeder als Josh best leuk, maar die combi niet ofzo? T voelt als een commerciële zet, en daardoor nep of zo wannabe.
Hahaha als zelfs Bo je huis too much noemt dan weet je dat je wel echt next level bent.
Ik vind iedereen die er nu inzit echt gewoon leuk zelfs bo die beetje verwend overkomt met dr afwassen heb ik niet meer gedaan sinds groep 8 en zelfs kim die altijd wel iets heeft dat ze het eng vind of spinnen ofzo haha maar josh?? Nee die echt niet
Moest echt lachen om Kimberly over vakantiehuisjes in het bos: “Er kan zo iemand voor je deur staan, je weet nooit wat er gebeurt! Zeker in België!” ja meid doodeng
Ik kijk altijd met ondertiteling en Josh werd ondertiteld als Joyce. Moet altijd zo lachen dat haar naam zo vaak verkeerd geschreven wordt.
Ik vond Kimberly zoo ongemakkelijk bij Josh haha, ze verschuilde zich echt naast Bo.
Het viel me ook ineens heel erg op hoe ‘naturel’ de Gooische moeders zijn en hoeveel cosmetische ingrepen Josh wel niet heeft gedaan. Helemaal strak en glad getrokken in vergelijking met de anderen. En ze zijn allemaal van dezelfde leeftijd!
Zou schelen als ze dr echte naam zou gebruiken haha.
Ik schrok best wel van het gezicht van Josh. Die ingrepen vallen nog meer op wanneer je haar naast naturel meiden zet en ze niet zelf de hoek/filter van dr vlogcamera mag kiezen. Vind haar qua karakter wel leuk, maar uiterlijk wel heftig ‘anders’ dan de rest
Jaja Josh is niet vies van liften
Heb het niet gezien, maar ze is daar ook (hoog)zwanger hè… misschien houdt ze wel veel vocht vast, ziet een gezicht er ook anders van uit. Neemt niet weg dat ze misschien echt wel wat aan haar gezicht heeft laten doen, maar een zwangerschap kan echt een gezicht veranderen
Volgens mij is wel bekend dat Josh aardig wat aan haar gezicht heeft laten sleutelen, zie hier de before:
Niet alleen aan haar gezicht
Hahaha dat oesters proeven en dat gezicht van Leslie. Zo smerig
En Omg josh heeft vanaf dr 17e niet meer gefietst…
Oh dit moest helemaal geen reply zijn.
Ik vind de delen met Josh zo ongemakkelijk… krijg echt het gevoel dat ze niet de moeite hebben genomen om even zonder camera’s goed kennis te maken zodat het op tv iets warmer overkomt of zo.
Ook een mooie sneer van Bo over oud versus nieuw geld . Je kunt veel over Josh zeggen, maar ze is een goede zakenvrouw en heeft haar vermogen wel zelf opgebouwd (ok wel vanuit privileges die ze al had, maar toch). Dus daar hoeft het ‘oude geld’ echt niet minachtend over te doen.