Echte Gooische Moeders

Ik ben ook de afleveringen van Echte Gooische meisjes aan het terugkijken, zo grappig om te zien nu na 10 jaar. Als 16/17 jarige vond ik het al heel leuk om te zien en keek ik echt een beetje tegen ze op (haha). Ook gewoon met de kennis van nu is het heerlijk om te zien. Heb nu al weer zin in de volgende aflevering van Echte Gooische moeders, lekker niet-nadenk tv.

2 likes

Vergeet de (witte) leggings niet!

3 likes

Ja en al die meiden zeggen allemaal “oooh super mooie jurk, je ziet er echt prachtig uit”. Leslie draait zich om en “nou die jurk doet ook niks voor haar figuur”

5 likes

“Florine is mooier”

9 likes

Hahaha jaaa ze maken echt super lullige opmerkingen naar elkaar. Ook Leslie over de make-up die Kimberly voor haar doet. Uiteindelijk gewoon alles eraf gepoetst “ik lijk net een HEKS” en lekker zelf over gedaan. En dat Kimberly tijdens het opmaken zegt: “Flo IS ook mooier”
Of “Ze leek wel een roomsoesje in die jurk”.

Of hoe al die meiden in het 2e seizoen voor het eerst die Stephany ontmoeten en dan allemaal bitchy opmerkingen maken over haar reputatie, neptieten en dat ze te hard van stapel loopt met trouwen enzo.

Dat ze na die serie nog vriendinnen zijn gebleven mag een wonder heten haha.

Edit: en dan die voice-over :rofl: “Ahh daar heb je de pirates of the gooi en vechtstreek” als Florine en Leslie op de scooter aan komen rijden en Leslie een sjaaltje om haar hoofd geknoopt heeft.

10 likes

Het is wel 80 procent script en “zeg dat ff” natuurlijk, maar ze weten het dusdanig natuurlijk te brengen dat ik geloof dat ze echt zo snitchy zijn LOL.

1 like

Hahaha ja die ‘feud’ met Stephany was zowel super nep als erg vermakelijk.

Zie dat Florine is bevallen gisteren! En dan reageren al die andere meiden uit de serie eronder waardoor het lijkt alsof zij het ook allemaal via Instagram voor het eerst horen. Kan natuurlijk, daar niet van. Maar toch zou ik ergens verwachten dat ze even een appje zouden hebben gekregen eerder? Haha

Vind haar overigens echt ontiegelijk knap op de foto die ze heeft gepost van na de bevalling, mi gaddo

1 like

Bo en Patricia paay zijn schoonzusjes :sweat_smile:

2 likes

Haha ja zo bijzonder hé
Ik blijf het gek idee vinden dat je schoonzus al 71 jaar is en 39 jaar scheelt met je zwager

Haha ja, no judgement hoor, maar zo denk je er gewoon niet bij na, dat het dan schoonzusjes kunnen zijn

2 likes

Ja van mijn kant wel een beetje in de zin dat ik het een gek idee vind mwja niet mijn leven. Ze zullen wel heel gek zijn op elkaar
Patricia lijkt mij wel een hele leuke schoonzus

1 like

Ik wil ook Patricia aan schoonzus! Love her
Bo dan weer niet.

7 likes

Voor mijn gevoel zijn ze qua uiterlijk ook geen dag ouder geworden, laat staan 10 jaar !

1 like

Die Renee uit seizoen 2 is echt verschrikkelijk, die opmerkingen als “Voetballers waren leuk toen het nog Nederlandsers waren” en “Wordt ik belachelijk gemaakt door zo’n bijdehante kut n****”
Zo onsympathiek, het white privilege druipt van haar kop af. Of ze nu nog zo is IDK en IDC.

3 likes

Valt me wel echt op dat iedereen een influenser light is. Zelfs die renee enzo.

Oh ik vind haar ook echt zo verschrikkelijk. Dat ze ook op die Miljonairs Fair wanhopig mensen ging vastklampen en vroeg of er Ă©cht geen voetballers waren. Of dat ze die speeddates deden en van die typische vragen ging stellen als “wat doet je vader voor werk?” en “wat voor auto heb je?”. En dan zo neerbuigend reageren als iemand dan zei dat die alleen een fiets had (hallo die gozer woont in Amsterdam).

Een paar jaar geleden was trouwens volop in de roddelbladen dat zij een affaire had met Jeroen Rietbergen (die de ex van Lieke van Lexmond is en toen vreemdging met Linda de Mol en nu nog met die laatste samen is). Ze heeft in de serie ook heel vaak dingen laten vallen als dat ze het liefst een oudere man zoekt maar dat ze altijd viel op mannen die al een vrouw hadden. Later toen die verhalen naar buiten kwamen moest ik daar wel eens aan denken haha. Die Jeroen schijnt sowieso niet vies te zijn van een wip buiten de deur dus zou me niks verbazen als het waar zou zijn.
En vraag me niet waarom ik dit allemaal onthouden heb want dat weet ik zelf ook niet :joy:

6 likes

ja idd

Weet jij meer van deze juice :joy:

Hoe Bo ook die kinderen tiptop de deur uit wil doen, haren in de gel en alles. En dan pleurt ze die kinderen in die onooglijke fietskar, waar ze niet eens echt op hoeft te fietsen, want elektrisch, gaan die haren van de kinderen weer door de war!! Pak dan de auto. Die fietskar had toch de prijs van een auto? Of een middenklasautootje waar mevrouw niet in gezien wil worden? Wat een leven. :sweat_smile:

4 likes