Ja omdat haar kinderen slecht eten en niks lusten
Nog goorder juist, als je in een paar dagen er al zo’n zwijnenstal van kunt maken.
Ja, die kids eten elke dag potjes Olvarit
Haha omg ik vind dit allemaal wel moeder maffia vibes hoor. Ik vind die kinderen ook strontvervelend overkomen, maar een vieze auto en eten uit potjes is toch niet zó erg?
Uit potjes eten niet. Maar zijn die kinderen niet ondertussen al 4 jaar ofzo? En Olvarit potjes laten invliegen vind ik toch wel een beetje bijzonder, lijkt mij dat er ook groente op het eiland wordt verkocht toch. ![]()
Dacht dat die potjes juist wel goed waren, was toch in het nieuws dat de groente daarin aan veel meer eisen moet voldoen ofzo
Ik ben geen moeder maar kan me wel voorstellen als eten zo’n drama is maar ze wel eten in de auto dat je ze dan meer laat eten in de auto.
Waar ik me bij haar vooral aan erger is dat ze alles goed lijkt te praten met het bekende: Het zijn nou eenmaal kinderen of het zou nou eenmaal jongens.
Maar lastige eters is wel echt ruk hoor. Ik was er zelf ook 1. En heb ook wel eens opgepast op meisjes van 3 en 7. En die van 7 at alleen als avondeten droge pasta met een gebakken ei. Die van 3 at serieus beter. Maar als het echt een probleem wordt zou ik professionele hulp inschakelen. Dacht zelf eigenlijk dat die potjes tot max. 2 jaar ofzo gingen. Oh ik zie nu 1.5 tot 3. Mijn nichtje kon je zodra ze als baby mocht eten alles aanbieden en ze at het op haha. Echt ideaal.
Ze is, in mijn ogen, echt een typische Ibiza-moeder. Klagen over te weinig me-time of datenights, maar te beroerd om je kinderen écht op te voeden, die jongens luisteren voor geen meter. En intussen drie keer per week aan de aperol met je andere ibiza-moeders, heerlijk om me aan te ergeren.
Verder vind het nieuwe seizoen tegenvallen. Je ziet 1 minuut actie, en daarna een van de moeders die even gaat toelichten wat we net gezien hebben.
Ik zag een facebook filmpje voor het nieuwe seizoen en daarin stonden Pauline en Kim samen in beeld, en de vraag was is Louis Vuitton ordinair or stijlvol en daarop zei Kim dat ze er veel tassen van had en toen zei Pauline: oh moet je verkopen, heb jij weer centjes.
En dat vond ik zo pesterig. Kim reageerde geluk heel droog dat ze het al aan d’r moeder had gegeven.
Sowieso vind ik dat ze Kim regelmatig een beetje kleineren of niet echt serieus lijken te nemen, echt sneu
Eens, alles gaat over haar datingleven, alleen zijn, wonen, haar geld, etc.
Misschien ben ik gewoon hormonaal maar heb echt even gehuild tijdens die activiteit in de aflevering van vandaag, haha. Echt lekker zweverig maar ik ga daar ook wel goed op.
Hahha ik voelde hem ook wel, aan t begin dacht k wtf maar het is wel mooi daar even bij stil te staan eigenlijk.
Zijn er maar 8 afleveringen dit seizoen?
Dat denk ik wel! Vond het einde van de (waarschijnlijk) laatste aflevering een beetje gekkig met Leslie en Pauline die nog even iets vaags over het einde zeggen. Kwam heel gehaast/abrupt over.
Ja vond ik ook! Heel raar seizoen?? Niet echt interessant meer
Florine verkoopt op Vinted allemaal kleding, denk te groot aangezien ze zoveel is afgevallen. Maar 230 stukken kleding te koop, wie heeft normaal
Zoveel kleding? Ik denk dat ze ook wel veel gekregen heeft maar toch.
Nee zij is echt ziek koopverslaafd, dat zie je ook wel terug in de serie. Er was een aflevering dat ze ook een sale ding doen en toen had ze bijvoorbeeld dezelfde spijkerbroek in 5 kleuren. En toen ze naar Ibiza gingen verhuizen dat er echt maar geen eind kwam aan uitpakken van de kleding. En dan daarnaast idd nog samenwerkingen en haar eigen kledinglijn.
Ze heeft het van geen vreemde want haar moeder is ook zo ![]()
Nu we het toch over Florine hebben, ik vond haar echt een beetje denigrerend overkomen richting haar zusje, alsof zij in een soort au pairs woningtje op hun erf mogen wonen ofzo? De hele tijd zeggen hoe klein het is etc.
Ik ken geen een Nederlandse influencer die naar Ibiza is verhuisd die leuk of sympathiek is.