Vind ik ook heeeel raar
Hij had er gewoon geen zin in.
Vroeg me ook af waarom ze die pasta bolognese voor twee dagen gemaakt heeft. Die kinderen eten toch niks?
Voor die vent denk ik, stel je voor dat die arme volwassen man verhongerd
Maar florine heeft nooit eerder een oppas gehad ofwel? Ik kijk de seizoenen andersom haha ook niet zo handig. Misschien kan ze heel lastig de zorg uit handen geven. Want geen goede oppas kunnen vinden kan toch niet daadwerkelijk de reden zijn? En bij Bo dr huwelijk was er toch ook geen probleem.
Jawel ze gingen een keer naar zo’n boerencamping met z’n allen en toen had ze oppas mee. Die oppas ging ook altijd mee naar Ibiza. En ze zegt letterlijk dit seizoen dat haar ouders naast haar wonen. Maar ach, waar maak ik me druk om
Die vaste oppas is ermee gestopt en ze waren geloof ik wel op zoek naar iemand anders, maar hebben eigenlijk alsnog het liefst dat er 1 van de 2 ouders bij is (behalve bij haar ouders dan).
Ze had dan toch ook met kids, man en een oppas een hotel op Mallorca kunnen boeken zodat ze iig met de kids konden slapen? maar goed haha
Ik heb eigenlijk eerder het idee dat die man gewoon niet zoveel met Leslie en haar man heeft? Maar das wel een aanname hoor haha
Denk ik ook. Heb toevallig vandaag Leslie d’r boek gelezen en schijnbaar heeft ze in dr depressie onaardige dingen gezegd over de man van Florien, kan zij zich niet meer herinneren maar Florien heeft dat natuurlijk tegen dr man verteld. Zou goed kunnen dus dat t sindsdien niet meer zo gezellig is.
Wow echt? Wat dan
Juicy wel
Werden weinig details genoemd, Flo heeft dat achteraf tegen Leslie verteld maar Leslie kan zich dat niet herinneren. Toen Flo eindelijk zwanger was heeft Jeroen haar een kettinkje gegeven en daarop had Leslie iets gezegd als “ja die Jeroen, wat is hij een pussy geworden. Wat is er met hem aan de hand”. Ze hebben destijds vrij weinig contact gehad omdat Leslie dus heel onaardig en negatief was. Leslie schrijft dat ze het gek vindt dat hun mannen geen moeite deden om het weer goed te maken tussen Leslie en Flo en dan zegt Flo: “je hoort als man natuurlijk maar één kant. Jeroen las jouw onaardige appjes en dacht ook blij jij maar even weg”
Ik snap niet waarom ze steeds huwelijk zeggen als ze doelen op de bruiloft. Ben ik nou gek of betekenen dat verschillende dingen?
Huwelijk is de ceremonie en de bruiloft is het feest.
Ik moet de aflevering nog kijken, dus ik heb geen idee op welk deel ze doelen.
Oh weer wat geleerd haha, ik ken ‘huwelijk’ als de periode/verbintenis na je bruiloft zelf. ‘Zij hebben een gelukkig huwelijk’, 25-jarig huwelijksfeest etc
edit: echt erg eigenlijk, ik ben zelf nota bene getrouwd
Jij hebt ook gelijk hoor
Ja klopt ook.
Huwelijk is het correcte kakwoord. Net als ijskast en taartje ipv koelkast en gebakje. Los van dat de twee woorden eigenlijk inhoudelijk een andere betekenis hebben, zoals anderen hierboven zeggen, is de bruiloft huwelijk noemen een manier om te laten zien dat je ‘ons soort mensen’ bent. (Of omdat je ouders het je zo geleerd hebben natuurlijk.)
Helemaal correct zou zijn: huwelijksfeest
Ik kan dit programma echt niet kijken zonder Florines manier van praten continu na te doen hahaha. Altijd zo de lucht in aan het einde van een zin en dingen die eindigen op ‘en’ uitspreken als ‘ah’. Wetᵃʰ, nemᵃʰ. Vreselijk
Ik ging, nadat ik het nieuwste siezoen had uitgekeken, beginnen aan aflevering 1 van (toen nog) Gooische meisjes. Dat is wel echt grappig om te zien. Alleen Beau van Erven Dorenz als voice over is echt wel heel vervelend. Wat ik wel ziekelijk vond is dat er tijdens het sporten van de toen nog 17 jarige leslie, enorm op haar billen werd ingezoomd. Dat kon toen vast ook niet, maar nu al helemaal niet meer.
Ja ik ben ook begonnen met kijken van de oude serie en dit viel me ook op! Blijf het wel heel leuk vinden. Toen Leslie in Gooische moeders ging shoppen voor haar trouwjurk en maar niks vond, had ik echt flashbacks naar toen ze in Gooische meiden ging shoppen voor een jurk voor haar 18e verjaardagsfeest.
Waar kan ik dit kijken?