Maar is dat niet deels waar zij beide van houden? Ik heb het idee dat Bo juist wel van dat ‘high class’ houdt en Paula meer van een laagdrempelig feest in de kroeg.
Ja daar heb je ook wel gelijk in. Ik vond het zelf bij Bo meer gemaakt dan bij Pauline
Jaa ook omdat er een party planner voor was ingezet
Dat was bij beiden hoor.
Ik snap dat gezeur op Paul en Bo nooit zo. Als ze precies hetzelfde feestje hadden gegeven was het ook niet goed geweest. Hij doet de moeite om het te regelen, een hartstikke lieve speech en een filmpje… toch gewoon ontzettend attent? Ik vind die beide mannen altijd super supportive, hun geklaag brengen ze altijd duidelijk met een korreltje zout.
Sorry ik kan het niet super supportive zien als je man continu vreemdgaat. Daarom vind ik het misschien zo gemaakt bij Bo en niet bij Pauline denk ik
Edit: ik wil niet met mijn posts zeggen dat ik Bo niet leuk vind! Ik vind haar juist een hele leuke en mooie vrouw. Eigenlijk vind ik ze allemaal wel leuk, alleen Florine iets minder
Wie zegt dat hij continue vreemd gaat? ![]()
![]()
Is toch alleen een keer door een juicechannel verkondigd. Hoeft niet waar te zijn.
ik vraag me af wat de hele familie van florine daar gaat doen op ibiza? Haar ouders wonen daar al en nu gaat haar zus ook verhuizen. Hebben zij geen baan ofzo?
Nee dat denk ik niet - geen idee hoor - maar denk loaded en binnen😂