Een huis vol

Haha ja dat is waar. Het is dan wel saaier om naar te kijken.

Ik was al op zoek naar dit topic om precies dit te posten ja, omg de manier waarop zij zo makkelijk praten over de kinderen die ze hebben gekregen?! ‘Uh ja we openden net een winkel dus we hadden geen tijd voor de baby, toen wilden we nog wel graag een kind waar we wèl tijd voor hadden.’ Wtf je had er al vier of vijf rondlopen? En dan nog die onbetrouwbare anticonceptie ook, zo raaaaaar.

1 like

ja echt he? het kwam op mij echt over van ja toen kregen we die maar die vonden we niet leuk genoeg als laatste baby dus namen we er nog een. heel apart haha

1 like

Woooow speciaal een huisje laten bouwen

Het was zo ongemakkelijk dat met Yasmina. Zo raar ook

4 likes

Ik zit het nu ongeveer met zo’n gezicht :flushed: terug te kijken.
Met je zoon zijn internetvriendinnetje ontmoeten op 2,5 uur rijden, samen met je halve gezin? Hahaha.

5 likes

Die vullingen bij madelief???! Die vierjarige bij t snoepjes huilmoment. Niet okeeee

3 likes

Ik vind dat stiekem een stom kind, zie haar alleen maar chagrijnig of jankend in beeld, haha echt erg.

Vond het ook heerlijk gemonteerd in de eerste aflevering. Die moeder zei toen iets van: ‘een groot gezin is fijn, je krijgt zó veel liefde’ en precies toen kwam dat meisje in beeld met echt een duivels gezicht hahaha.

8 likes

Ik dacht al dat ik dat zag. Ik zie ze ook alleen maar snoepen. Hagelslag, chocoladepasta en daarna nog die snoepjes

1 like

Ja echt zo raar! En daarna ook dat het niks geworden is. Hij zei ook echt zo van ik ken haar AL 3 weken! Nou dan ken je elkaar wel echt goed hoor!!

1 like

Ik verbaasde me er heel erg over dat Jay altijd in zijn onderbroek douchet. Dat is toch geen leven? Waarom ook Ăźberhaupt? Douche dan op momenten dat de kinderen slapen ofzo.

3 likes

Ja dat dacht ik ook. Het is toch niet gek als je kind bent om je ouders bloot te zien?

dat dacht ik ook. zeker niet als je zo jong bent lijkt me? maar misschien is dat in hun cultuur anders, dat weet ik niet

1 like

Ja, dat zou ook kunnen.

Oh, maar die hadden dat jongste zoontje met Down! Ik vond iedereen altijd zo lief voor dat jongetje.

Ik denk dat er juist bakken kritiek waren gekomen als hij naakt tegelijkertijd met zijn kinderen zou douchen.

2 likes

Ik vind die vader van het nieuwe gezin dus op Roy Donders lijken.

9 likes

Ach met een schoonmaakster, een au pair Ên nog een oppas zal ze er niet al te veel werk aan hebben hè :joy:

3 likes

Ik vind het zo grappig om te zien hoe druk die familie is in Limburg en dan komt er daarna en shot van Jay en zijn kinderen bijvoorbeeld en daar is het dan zo rustig in huis. Iedereen helpt ook gewoon mee en bij die andere vouwen die ouders de kranten. En zei die vader ook ‘‘achja het blijven toch kinderen dus als ze geen zin hebben…’’ eeeh ik heb ook weleens geen zin om de afwas te doen.
Je ziet zo’n groot verschil in de opvoeding. Ik word zo moe als ik er alleen al naar kijk hoe druk die kinderen zijn!

3 likes

Aah die Jay, je hart breekt toch gewoon als zo’n jochie dat vraagt.
Ik vind die twee dochters zo leuk hè (die jongetjes ook hoor, maar die meiden vind ik echt fantastisch allebei).

Ik vrees dat die vader van het nieuwe gezin net zo wordt als de vader van de vierling, met die roze kleding steeds aan.

2 likes