Sowieso met zoveel mensen in (een klein) huis lijkt het me lastig dat je nooit écht alleen bent. Altijd anderen, lawaai enz om je heen, weinig privacy
Oos die niks wil afgeven aan de voedselbank, typisch haha
ik vroeg me laatst nog af: wie gebruikt er ooooit die knipperstand van de kerstlampjes? maar uiteraard de Buddenbrucks
Het is een kind van 5 ofzo zou dat niet meteen ‘typisch’ noemen
hij kan er niks aan doen maar ik vind het wel typisch gedrag van een een jongste kind dat een beetje verwend wordt en dat gewend is dat alles voor hem is
Ik vond het ook zo typisch dat Jantina helemaal de aandacht naar haar toe trok op die middelbare school. Euh meid, je bent daar voor je kind, niet om herinneringen op te halen. Die jongen leek het ook niet zo leuk te vinden.
Het was trouwens echt heel lief hoe Twiggy sprak over Seven. En dat ze Cynthia bedankte voor het lekkere ontbijt
janneke & cynthia lijkt me best een leuke combi
Cynthia en Janneke die gaan koken samen😅
dan wordt het gewoon heel veel vegan boter
Ik heb iven gekozen, vind hem echt leuk haha ook leuk dat hij creatief is en niet zo saai
Wie is Jasper? Hij heet Jozua.
Wie zijn zijn ouders dan?
Dat is de oudste zoon hahaha
Toch denk ik dat jij ook zonder Iven een baantje in een leuk restaurant kan krijgen, iedereen staat te springen om mensen
Gloriedagen
Neee Janneke zonder Johan, dat kan echt niet
Janneke in hartje Amsterdam, dat wil ik wel zien.
Oh die zeldenrustjes… die liedjes voor de verjaardagen… viel me vorig seizoen ook al op, ik weet niet wat me triggert maar ik vind ze echt veel erger dan de Jelies… ook een beetje eng
En dan nog al die taarten en cake en al die zelfgebakken meuk en dan nog pizzas… zo gezond zijn ze ook niet.
Kreeg inderdaad ook die bakkersfamiliesvibes.
En de Jelies zijn gewoon zo lief, ze spreken met zoveel liefde over elkaar. En dan Jennie die zegt dat ze als ze getrouwd is nog meegaat, zegt zoveel.
Janneke en Rob (en liefst een modern family met ook Cynthia en Iven erbij) lijkt me erg gezellig en lachen.
Ik vind de zeldenrustjes minder om naar te kijken. Julia is een puber, maar ook erg onbeschoft en Jasper (dat is de oudste zoon toch?) vind ik ook een vervelend mannetje. Het zijn pubers, dus eigenlijk kan je het ze ook niet echt kwalijk nemen. Ik hoop dat Julia wel wat meer gezien wordt door haar ouders en een betere band opbouwt met ze.
De jongste kinderen zijn lief, maar we zien inderdaad weinig van de karakters van die kinderen.
Het gezin van de cuddoghams en jelies is wel erg warm. De kinderen geven elkaar complimenten en zijn lief voor elkaar. In een eerder seizoen ging kik samen met oos overblijven en dat was zo lief. Of inderdaad twiggy die complimentjes geeft aan seven.
Ik vind (van wat we zien) Janneke ook zo een lieve moeder. Ze praat zo lief over en met haar kinderen. En de band die ze vooral met Jennie heeft vind ik mooi. Alleen zie ik weinig van hun dochter Jantine. Die hobbelt er een beetje achteraan lijkt het wel.