Een huis vol

Omg ja dat zag er ook echttt niet uit! Blehh

1 like

Nou ik heb alle afleveringen al gezien, maar ik mis de buddenbruckjes ook. Vooral Rob, die maakte gewoon dat programma.

Ik ging wel echt stuk om hoe die vader van de familie Blom de tent ging oppompen (laatste aflevering). En nu twijfel ik of dit niet gewoon de juiste manier is van iets oppompen en dat ik niet stiekem de sukkel ben? Maar hij gebruikte heel z’n lichaam joh en ik alleen mn armen.

3 likes

Ja Janneke Jelies die een half pakje boter in een pan gooit en dan nog een half pak bak&braad meuk :joy::joy: zo nasty

17 likes

Ik vind de beide nieuwe gezinnen niet direct erg sympathiek. Irritante kinderen, ik erger me aan het gegil en verder… saai?

3 likes

Ik vind die uit Rotterdam wel leuk, vooral die Priscilliano. Maar ik heb een zwak voor Rotterdammers.

1 like

Wat lijken die nagelkerk meisjes allemaal op elkaar!

2 likes

Ja vooral op die vader vind ik haha. Allemaal van die donkere haren ook.

Het staat me nog op het netvlies gebrand :nauseated_face:

Daarna nog een kilo boter erin om jus te maken voor de dag erna

2 likes

Ik vond die vriend van dochter ginger (14) best oud lijken, heeft al een echte baard?? En die vader lijkt op een single vader die mee deedmet steenrijk straatarm. Wel relaxed gezin, lieve kinderen.

En omg al dat behang in heel dat huis met neppe stenen en ā€˜graffiti’.

Baby Juda is super schattig en een rustige baby, hij is net een pop. Maar dat gehang bij moeder in de draagzak steeds… familie blom heeft het buddenbruck probleem, teveel jongens in zelfde leeftijdscategorie. Ik vind hun huis wel echt leuk ingericht en leuke kleurtjes hebben.

3 likes

Het lijkt me, naast het feit dat er überhaupt een kind in het gezin is gestorven, zo naar voor dat ene meisje. Had eerst 3 broers en een zusje dat vlak bij haar leeftijd zat.

En nu geen zusje meer maar in plaats daarvan nog 3 extra hele jonge en drukke jongens erbij.

11 likes

Vind dat gezin uit Rotterdam wel echt heel leuk. Die ouders zijn wel echt super lief en grappig. Ze oijken het ook echt leuk te hebben samen. Ook heerlijk dat er in de keuken groot gemozaiekt: ā€˜keuken’ op de muur staat.

Dat gelovige gezin daar krijg ik echt kriebels van. Te veel Rob Geusjes op 1m2.
En dat ze die baby op de buik laten slapen op een dekbed. En in een groot bed onder een dekbed. In de draagzak op de fiets, kan daar echt met mn verstand niet bij.

Mis wel echt de Jelies en de Buddenbrucks.

9 likes

Ja ik dacht eerst misschien wordt je makkelijker als je zoveel kinderen hebt, maar als iemand zonder kinderen vond ik het er best wel gevaarlijk uitzien? Ook dat rennen met het kind op de buik, etc.

2 likes

Jawel haha

7 likes

Dat dubbele ledikantje/kinderdagverblijf bed bij de familie Blom

long-michael-scott-no-response-7y76hihwv7hzdtul

Verschrikkelijk, en waarschijnlijk ook helemaal geen kruiden erin.

4 likes

Ik heb het idee dat de ouders Blom zich anders gedragen omdat er een camera bij is. Volgens mij maken die dus noooooit wentelteefjes. :joy: Die moeder was tijdens de eerste aflevering heel druk met opvoedkundige dingen roepen terwijl die vader nergens naar keek, en de kinderen luisteren er niet naar.

6 likes

Ja dat kind hangt heel de tijd in die draagzak, nekje scheef en met zn buik naar voren ipv tegen de moeder/vader aan. Toen die werd gedoopt leek die ook wat ziekjes met van die rode oogjes achhh.

Dat los op t bed dacht ik oeii doe ff 2 stappen en leg m veilig inde wieg… maja ik heb 0 kind (1 in buikšŸ˜…) dus kan er nog niet over meepraten.

3 likes

Ja dat naar voren in de draagzak dragen is dat voor een 2 maanden oude baby niet wat vroeg? Vind het er iig maar gek uitzien.

2 likes

Ja was echt in shock toen ze met die baby op de fiets ging. Je zou maar vallen :neutral_face:

1 like

Misschien een domme vraag van iemand zonder kinderen :joy: Kun je niet met een baby op de fiets?
Voor mn gevoel zie ik dat zo vaak

1 like