Wel weer heel on brand voor de cudoghammetjes om geen standaard brood te halen maar brioche en epice
Lijkt me wel lastig als tiener om zo weinig privé ruimte te hebben, zoals Loïs die nu in de gang naar het balkon slaapt.
Wel weer heel on brand voor de cudoghammetjes om geen standaard brood te halen maar brioche en epice
Lijkt me wel lastig als tiener om zo weinig privé ruimte te hebben, zoals Loïs die nu in de gang naar het balkon slaapt.
Ja zij hebben echt alles altijd ecologischbiologisch etc. Zelfs die pot pindakaas is geen ordinaire calve of huismerk.
Kan iemand ze aub vertellen dat je de deksel er zó af krijgt als je even een mes of ander plat ding tussen het deksel steekt tot je een plop hoort? Je hoeft echt niet met 10 man aan dat deksel te gaan draaien. Ze hebben wel plezier om de kleine dingen, dat dan weer wel.
De familie blom is indd erg saai. Ik vind de nagelkerkjes eigenlijk best leuk dit seizoen, of misschien is het omdat die andere families weg zijn dat deze ineens de leukste zijn…
Ik vind die blom ook ook zo saai. En kan er niet tegen dat dat jongste kind niet ergonomisch wordt gedragen. Die benen zitten niet in een M vorm, die benen hangen altijd zo naar onder. En ze dragen hem super vaak naar voren. M
Ik vind de cudoghams en de nagelkerkjes het leukst maar mis de buddenbruckjes en de Jelies wel echt.
Ze gingen ook met haar/hem(?) fietsen in de draagzak voorop terwijl die 2 maanden oud was, en lag in een normaal bed alleen boven, half onder een dekbed
Dus weet niet, dat niet-ergonomische is nog het minst erge vond ik.
Ik kende de Nagelkerkjes nog niet, vind ze wel leuk! Ik wil ook iemand in huis die zo voor me kookt als de vader daar.
Weet iemand wat die moeder van nagelkerkjes voor werk doet? Geloof dat ik dat gemist heb.
Ze doet volgens mij de administratie van hun bedrijf
Oh indd dat herinner ik me weer. Bedankt
Een heel boomer achtig verhaal over wat ik er allemaal van vind waarin ik heel veel herhaal van wat er al gezegd is
Ik vind de nagelkerkjes dit seizoen ook leuker dan eerst, ik kijk wel gewoon op tv ipv vooruit dus misschien is dit voorbarige positiviteit haha. Vorige seizoenen speelde die moeder een hele grote rol, dat vond ik wat minder boeiend. Op het Viva forum gaan ze ook helemaal los op die moeder, heel erg gemeen.
Ik ben juist op de cudogham familie een beetje uitgekeken, ik vind die vader best irritant en die neemt heel veel space ofzo. Wel is die Twiggy echt zoooo schattig en de rest van de kinderen ook wel!
Die samengestelde familie is ook wel heel lief, en I love Priscilla - Priscilliano de naam combo
De familie Blom vind ik best leuk, heel chaotisch en die stem van die moeder is wel intens. Vreselijk voor hen dat hun dochter is overleden, ik moest echt huilen bij dat verhaal Ik vind het ook best leuk met al die kleine jongetjes, heel herkenbaar als moeder dat je niet wil dat die baby gaat huilen en dan alles eraan doet om dat te voorkomen
Oke sorry voor deze Viva moeder achtige analyse maar dit is mijn mening na drie afleveringen en daarmee zal u het moeten doen
Ja wtf ik dacht eerst ff dat ze in een winkel was.
Ik kreeg altijd een error van die naam Josua (joosua) van die schippersfamilie. Heet dat kind van de familie Blom ook zo lol.
Ja hier heb ik mij ook over verbaasd! Zei nog tegen mn man: mag hopen dat dit een tussentijds moment/voor het shot is. Echt totaal niet veilig! hij leek ook wel zn berenjas aan te hebben? Dus misschien was het een shot van een ander moment wat ze hier tussen gemonteerd hebben. Mag het hopen
Wij hebben gister de eerst afl gekeken. Met al die kids naar het voetbalveld. Elk kind rent ergens anders heen en je ziet alsnog niks van de wedstrijden wat een chaos ook, constant met elkaar overleggen wie op welk kind let en waar je staat te kijken. Ik raak al overspannen van het idee alleen al
lekker een pot erwtjes en worteltjes door je burrito’s
Hahaha ja toen ik dat zag, dacht ik ben blij dat ik bij niemand hoef te eten
Kon het niet aanzien. Uiteindelijk heeft ie dat gelukkig niet gedaan. Alleen cudogham en die nagelkerkjes (vind ze best leuk, niet verwacht) kunnen wel koken. Al die andere gezinnen die voorbij kwamen echt oh my god. Snap wel dat je met een groot gezin echt niet elke avond uitgebreid gaat koken maar het ziet er vaak zo goor uit. Hele lappen vlees met enorm veel boter, enorme plensen jus en potgroente. Het hoeft niet zo moeilijk te zijn lijkt me om het iets gezonder te maken zeg.
Deze gezinnen (bv Jelies en Buddenbruck) komen uit kleine dorpen en ik merk best wel verschil hoe mensen van 40+ uit kleine dorpen en mensen uit grotere steden koken. Veel meer avg en ‘ouderwetser’, zonder invloeden uit andere culturen.
Over het algemeen natuurlijk.
Ja dat lijkt me ook. Vind het ook altijd bizar om te zien dat al die kinderen dan een eigen stuk vlees krijgen, dat is toch veel te veel joh.
Dat Lois haar kamer nu aan het balkon grenst, hun enige buitenruimte argh. Ik zou mn spullen pakken haha, zou dat echtniet trekken. Je wilt toch met je vriendinnen op je kamer kunnen zitten enzo. Wat was dat eerst voor ruimte dan?
Ik kijk echt al jaaaaren een huis vol, volgens mij begon het toen ik op de middelbare zat. Maar nu is het denk ik een beetje op.
Ik vind het echt saai zeg, het lijkt wel een zapp/eo programma ofzo.
Toevoeging: ik zie dat er een nog een gezin is dat ik nog niet heb gezien, misschien kunnen ze het redden!
Ik vind die Junior echt een cutie. Heel enthousiast en zo blij om zn grote zus te zien. Lijkt ook een beetje op een oppaskindje van mij vroeger misschien ook daarom maar ahw lijkt ook goed te luisteren.
Ik vind hem juist vervelend . Maar kan niet echt zeggen waarom. Echt zo’n Benjamin/laatste kind van het gezin. Heb dat met Oos ook.
En over het eten/koken. Die vader van dat Christelijke gezin ging wentelteefjes maken en die waren gewoon zwart?
Oh ja bij Oos heb/had ik dat ook heel erg. Maar die vind ik veel brutaler en vervelender overkomen.
Edit: ik hoor nu net die vader zeggen dat Junior het slechts luisterende kind is hahaha. En dan waarschijnlijk idd omdat het de jongste is van een groot gezin.
Oh en bij die nagelkerkjes vind ik het net lijken alsof dat koppel een tante en een neef ofzo zijn eigenlijk. Ik weetniet, die vent ziet er veel jonger uit?