Ik moet na een aflevering zelf ook altijd even een uurtje ontprikkelen
Ik wil geen kinderen. Maar deze uitspraak komt van een moeder van een groot gezin (ik weet niet of ze meededen aan een huis vol, maar wel aan waar doen ze het van)
Ohhh moet echt wennen aan alle nieuwe gezichten. Ik mis de Jelies en de Duitse chaos
Heel benieuwd naar dat programma over hun avonturen in spanje. Samen met de kraantjes.
Is gewoon religie joh
Ik vond vandaag de aflevering vrij saai, maar mis ook wel de oude gezinnen.
Ik heb dat nieuwe gezin Blom uit Bodegraven volgens mij al eens eerder gezien op tv. Dat verhaal van die overleden dochter in AlbaniĂ« kwam me heel bekend voor. Of anders heb ik dat verhaal misschien ergens online gelezenâŠ
Ik vind dat nieuwe gezin ook echt saai. Heb pas 1 aflevering gezien dus misschien wordt het nog beter. Vind ze een beetje vergelijkbaar met die schippersfamilie. Blijkbaar hebben de makers nog steeds niet door dat een groot gezin niet perse automatisch betekent dat je ook leuke televisie krijgt. Je hebt echt wel bepaalde karakters nodig die het leuk maken.
Ja eens, wat een slaapverwekkende televisie die mensen. Ik mis de chaos bij de Buddenbrucks
Die schippersfamilie was saai maar daar vond ik het nog interessant om te zien hoe ze met alle kinderen dat schip op gingen en hoe ze het daar hadden ingericht. De nieuwe familie is misschien nog saaier. De Nagelkerkjes waren ook leuker om te kijken toen de kinderen wat jonger waren.
ik mis de buddenbruckjes ook echt ja, die maken die serie haha
Vind deze familie nu juist leuker nu die kinderen wat meer een eigen karakter hebben!
Ik mis de buddenbrucks ook vooral Rob haha
Met zijn cappuccino
Haha ja echt genieten, Thaila die dan de benen uit dâr lijf liep in een poging al die jongens in het gareel te houden en Rob die dan mega droog met die cappuccino in zijn handen stond toe te kijken. Kon ik maar zo weinig fucks geven in het leven
We hebben 1 gezin nog niet gezien, misschien is er nog hoop!
Dat gezin is echt heel leuk! (Heb in 1 dag alles gebinged )
Die vader Blom maakt pannenkoeken om mee te nemen voor de lunch en ik kan alleen maar denken aan
Wel weer heerlijke namen ook haha
Prisciliano als vernoeming naar jezelf is ook veel beter dan âgewoonâ Junior XD