Een huis vol

Ja zo irritant, die jongste kindjes luisteren echt voor geen meter. Zou gek worden met steeds erachteraan rennen. Ook bij dat klimmen, zit ie ineens helemaal boven aan de trap.

3 likes

Na een week met de nieuwe gezinnen, komt toch wel het besef dat ik de droge tussenstukjes van Rob Buddenbruck mis. Gewapend met zijn koffie aan een ellenlange uitleg beginnen.

30 likes

Je hebt dat samengestelde gezin op die flat in ‘waar doen ze het van’, Quincy en Thula? Dat leek me wel een leuke toevoeging voor een huis vol.

9 likes

Giovanna zit met 5 jaar nog in de buggy?? Of is dat wel gebruikelijk. Mn nichtje is ook 5 en ze hebben niet eens een buggy meer.

Zooooooo echt. Ik ben even alles aan het bingen deze ochtend maar val echt in slaap van deze man.

1 like

Ja wat een suffe vent zeg pff. Je krijgt trouwens heel weinig van hun kinderen mee, alleen van juda en josua. Weetniet eens hoeveel meisjes en jongens ze hebben.

Vind Priscilla trouwens echt een leuke vrolijke vrouw.

1 like

en ‘Openhaard’ op de open haard
wel handig als je vergeet wat het is

11 likes

Cynthia❀ you go girl! Zo warm en een geweldig voorbeeld voor haar kinderen. Ik wil ook echt weten waar Cynthia en Iven shoppen want de kids zien er altijd geweldig en gestyled uitâ˜ș

De familie Blom
 mijn gevoel zegt dat die man daar bijna alles doet (werk, huishouden) en dat de kinderen daar eigenlijk alles mogen. Heel erg dat ze een kindje zijn verloren.

De Nagelkerkjes vind ik veel leuker dan ik me herinnerde. Hadden zij ook niet een vlog channel waar vooral Sophie niet goed uit de verf kwam?:see_no_evil:

3 likes

Die vrouw werkt als psycholoog, maar had de eerste afleveringen nog zwangerschapsverlof.

Ah ok! Heb ik helemaal gemist.

1 like

Is ook maar kort benoemd. Volgens mij gaat ze in de aflevering die morgen op tv komt weer aan het werk.

Haha ik vind die man juist overkomen alsof ie totaaaaal geen idee heeft wat ie moet doen

5 likes

Hij is een natte dweil en zij overziet het allemaal niet meer.

2 likes

Het boeit haar volgens mij ook allemaal niet zo

1 like

Een mooi staaltje weaponized incompetence, denk ik zo.

Ik ben ook heel benieuwd naar de context van het fragment uit de vooruitblik, waarin zij vraagt hoeveel de baby heeft gedronken en hij antwoordt dat hij één fles heeft gegeven.

1 like

dat is echt een heel onboeiend stuk (ja heb alles al gezien)

2 likes

In 1 van de vorige seizoenen gingen ze een cadeautje kopen in een kledingwinkel voor kinderen waar ze vaker dingen kochten voor het gezin. Dat kan je evt nog terug zoeken

De jassen van twiggy en oos (met die zwanen en eenden) zijn van mini rodini iig.

3 likes

Die oudere meiden dragen ook gewoon dingen van de Zara, maar dan de kinderafdeling.

3 likes

Och, die date van de Bloms. Helemaal opgetut in een ‘wel erg kort jurkje’ voor een veredelde snackbar/viskraam.

Ik weet niet of ik het aandoenlijk of vreselijk vindt :joy:

8 likes