Ja ik vond het ook al snel gaan!
Nee het zijn altijd 10 afleveringen!
Wat gek dit voelde echt veel sneller haha. Misschien omdat het zo saai was
En er ging eindelijk wat leuks gebeuren (omg die vakantieplannen met zān allen in die tent enzo) maar das dan dus niet op beeld
Nou wat een hel met 8 kinderen in een tent! En dan niet naar Lutjebroek maar Albaniƫ en Griekenland. Helaas zien we het niet maar was vast mooie tv geweest
Ik ben alle seizoenen terug aan t kijken, echt heel leuk. Die Rob is gewoon niet veranderd na al die jaren hahaha, ik heb hem wel echt gemist dit seizoen.
In januari komt een huis vol international op de buis!
Het is weer begonnen! Ik geniet
Ik zag het ook! Alles staat al online??
Als je npo plus hebt wel!![]()
Hadden we dat kamperen in Albaniƫ niet al gezien of gaan ze nu weer (of heb ik op de verkeerde aflevering geklikt)
Edit: oh nee ben nu bij de highlights love it ![]()
Ik kan het zonder NPO Plus ook al zien (aflevering 1 tenminste) ![]()
Ahh yes!! Ga na b&b gelijk kijken. Welke gezinnen doen er mee?
Die met priscilla, die gelovige die in albanie gewoond hebben en de cudoghams
Die vrouwwwww van die Albaniƫ familie, ik kannie tegen die stem. Echt door merg en been.
Ik klink ook zo en vind het echt erg om het terug te horen
Het is ook de manier/toon waarop ze spreekt, niet alleen de stem.
Daarnaast heb ik jou wel eens in je stories gehoord maar dat komt echt niet in de buurt hiervan hoor! š«¶
Er zou toch ook een serie komen over de Jelies die naar Spanje emigreert? Heb daar nooit meer wat van gehoord.
Hahaha die knutsel spullen die ze gewoon maar op tafel laat liggen, terwijl ze op vakantie gaan. Het is 5 min werk om het op te ruimen. Kom je terug ligt heel die tafel met tering zooi.
Ik mis wel de buddenbruckjes.
Bij mij staat er januari bij, geen jaar. Heb geen betaalde npo⦠is het dan het nieuwste?