Een huis vol

Dat ze bij de familie Blom de vader met “u” moeten aanspreken, doet het overkomen alsof het een heel streng huishouden is maar in die beelden zie je dat die kinderen soms echt losgeslagen zijn :rofl:

9 likes

Het is toch wel vaker voorgekomen dat het samengesteld was? Daarbij zijn alle 7 kinderen wel van de moeder.

3 likes

ze zei zelf toch ook al dat het opgetut zijn niet voor het 1e deel (viskraam) was, maar voor het 2e deel (klassiek concert).

5 likes

Maar de familie Adema (vorige seizoenen) heeft ook ‘maar’ 6 kinderen.

1 like

Maar 4 kinderen tegelijk krijgen is wel heel bijzonder. En daar ging het ook vooral over en waren ze uniek in.

2 likes

MijnGod ik kijk nu ep 9 en daar is de moeder van Gerdien heel prominent aanwezig en die stem die stem die stem die stem

Gewoon nog erger dan Gerdien zelf, maar die staat er ook naast te tetteren. Had echt elke dag gebeden om doof te zijn als ik opgroeide in dat gezin. MijnGod.

11 likes

Nou geef je vooral op voor het volgende seizoen zou ik zeggen.

1 like

Ik vond eerst die familie Wildeman niet zo leuk, maar nu moet ik soms wel lachen om hoe ze dingen zeggen vooral die man.
In de dierentuin “moet er nog ff iemand pissen?” Alsof je het tegen je vrienden hebt ipv je kinderen hahaha.
En ik vond het wel cute met die prissilinano en zijn verkering en hoe die ouders dan reageren.

1 like

Ik vond het ook echt mooie complimenten. Echt super lief!

1 like

Ik ga misschien een zeur zijn en het is niet mijn zaak, maar snap echt niet dat die ouders van de spaanplaat familie hebben gekozen voor een mini strandhuisje (dat je de helft van het jaar niet eens kan gebruiken) ipv een groter huis (maar dan miss niet midden in de stad wonen)

Terwijl de kinderen op de gang en in de gangkasten slapen & ouders in een bedstee in de woonkamer…

Die woonkamer met dat podiumpje en spaanplat ‘kast’ midden in de woonkamer. 1 klein bankje erop. Hou op met me.

En dan al die seizoenen lang in bijna elke aflevering even een koffietje van 5 euro halen bij een hippe zaak maar geen koffiezetapparaat kopen want dat zou te duur en onnodig zijn (want drinken amper koffie).

5 likes

De familie Nagelkerke kwam weinig voor in de laatste paar afleveringen?

En ik vind de familie Wildeman ook wel leuk. Die moeder is wel heel lief. Ik word alleen helemaal kriegel van dat huis met overal dat behang met houtlook of tegellook. Het lijkt meteen nog 10 keer drukker

3 likes

Nagelkerk kinderen zijn toch in het algemeen wat ouder en niet zo boeiend. Denk dat ze volgend seizoen niet meer mee doen.

Weet iemand trouwens waar de cudo’s hun kleren kopen? Vooral pixie ziet er altijd leuk uit. Slim lief meisje trouwens. Al hun kinderen. Seven met Oos bij de voetbal :smiling_face_with_three_hearts:

Dat kapsel van junior maakt hem nog sulliger hahaha echt net te lang

1 like

Bij die bbq was die luciano aan het duimen en zat met een knuffeltje in z’n mond.

Hij is minstens 13 toch? :thinking:

3 likes

Ik denk trouwens dat die vader Nagelkerke zijn haar zwart verft haha! Hij had vroeger bruin haar volgens mij.
Wel echt leuk gezin!

4 likes

Hahaha bij die aflevering van vandaag bij fam Blom wilde die Oma op familieweekend eerst bidden en dan “ging ze wat zeggen”, meestal is dat toch zoiets van:
“Ik ga mn erfenis met de warme hand vast uitdelen”
of
“Ik heb een band geboekt voor een feestje voor vanavond”
of
“We gaan morgen x leuke activiteit doen”
Gewoon iets leuks waarvoor je aandacht vraagt

Maar nee het is: als je snoep wil moet je het aan je ouders vragen en als je ruzie maakt wordt oma boos

9 likes

Omg ja ik dacht dat ze echt met iets leuks ging komen. Naar de pretpark gaan ofzo of ander leuk uitje. Krijg je dat te horen :joy::joy:

3 likes

Viel me ook al op en deze aflevering was het volop in beeld. Vind het sneu want dat is echt iets waar hij gepest mee kan worden. Kinderen zijn cruel.

4 likes

Al die kinderen hebben toch exact dezelfde haarkleur als die vader?

Ik vind het zo’n leuk seizoen. Ik vind de Wildeman familie echt heerlijk ongecompliceerd, fantastisch dat liefdesverhaal van Priscilliano, zo leuk. En zijn nieuwe kapsel, echt een moppie. En ik vind de Nagelkerkjes ook leuk, Junior is echt een lieffie

3 likes