Ja!
Cynthia haar opleiding duurde net zo lang als de voorbereiding op de Albania vakantie van het andere gezin
Ook dat inpakken, nu ben ik echt niet mega gestructureerd, maar ditđ vlak voor je gaat alleess doen. Scheelt dat ze geen stress leken te ervaren erbij.
Haha ja. Ook nog even zwemmen voordat ze gingen. Ik ben zo totaal niet, dus ik kreeg er wel stress van ![]()
Toen die moeder zei dat Tijmen wel nog meer schoenen mee kan nemen
Maar omg im zou echt niet durven riskeren met 9 man of de tent wel of niet goed gemaakt kan worden op de locatie
Zit afl 2 te kijken. Kopen ze nieuwe fiets voor twiggy maar die is al te klein voor haar ze kan met de voeten aan de grond.
Ik ga stuk, die tattoo die elkaar moet verbinden maar ze krijgen âm haast niet naast elkaar gehouden ![]()
De focus ligt wel erg vaak op geld hè
Werkt die vrouw van de priester eigenlijk ook?
Ja als psycholoog. Zag je in het vorige seizoen
Ohja! Nu je het zegt herinner ik het me ook
Ja zij wel inderdaad! Maar Priscilla weet ik niet? Die zie ik nooit gaan werken of iets.
Zij werkt niet, maar doet wel een opleiding tot hondentrimsters.
Eerder werkte ze toch bij haar moeder in het van der valk restaurant? Of heb ik dat zelf erbij bedacht
Ze werkte bij haar moeder in de kroeg eerst. Haar moeder werkt nu bij een Fletcher hotel.
Hahaha wat erg die âcampingâ waar ze om 23:00 nog het gras moeten maaien in het donker
Toen een van die kinderen of zân vrouw vroeg⌠âzitten hier ook slangenâ? Toen zei hij heel zachtjes, ânee want het is hier omheindâ. En ik kan nog steeds niet schatten of hij een grapje ter comfort maakte of serieus wasâŚ
Die familie Blom⌠I canâtâŚ
Ik raak echt gewoon al in de stress van hun hele âplanningâ bij alles. En zelf hebben ze geloof ik nergens last van? Best een gave
Wat een ongelooflijk botte opmerking. Dat meisje is overleden door een toxic shock, misschien een aanrader om eens twee seconden na te denken over wat je het internet opgooit?
Tijdens een kamp, dus je weet Ăźberhaupt niet of de ouders daarbij aanwezig waren. Vind je echt dat je opmerking normaal is?
Kinderen stoppen echt om de haverklap allemaal shit in hun mond dus denk echt dat die ouders daarin weinig te verwijten valt, en daarnaast ben je ook niet echt een leuke ouder als je er telkens bovenop zit