Een huis vol

Haha ik had precies hetzelfde

2 likes

Ik vind Jan wel een lekkerding hoor😜

4 likes

ook echt eerst bidden en een preek over niet zelf snoep pakken en straf als je iets fout doet en daarna pas in paniek naar je verdwenen zoon gaan zoeken

5 likes

Haha ik vind het wel aandoenlijk, vooral die gore
:rofl: salade erbij :face_with_monocle:

Zouden jullie een dag naar de stem van moeder Blom kunnen luisteren?

• Ja
  • Nee
  • Nee deze 45 minuten per dag zijn al een hel gelijk

0 stemmers

Haar moeder heeft ook precies die stem hoorde ik, krast door de ziel

3 likes

Priscilla (?) uit Rotterdam heeft ook zo’n afschuwelijk schelle stem

2 likes

De moeder van Prisciliano heet idd Priscilla.

8 likes

Zo, dat is echt een exacte kopie. Maar dan ouder en met langer haar.

1 like

dit is echt zo top

2 likes

Ze kan zo op de markt

3 likes

Ik vind Priscilla zo lief. Lijkt me echt een schat van een moeder.
Kreeg helemaal kriebels van die blommen die een tent op gaan zetten en daar dan in gaan kamperen in Albanië en dat er dan nul ruimte is voor bagage. Moet je toch niet willen. Je zou er bijna een giro voor openen.

3 likes

Dat ze bij de familie Blom de vader met “u” moeten aanspreken, doet het overkomen alsof het een heel streng huishouden is maar in die beelden zie je dat die kinderen soms echt losgeslagen zijn :rofl:

9 likes

Het is toch wel vaker voorgekomen dat het samengesteld was? Daarbij zijn alle 7 kinderen wel van de moeder.

3 likes

ze zei zelf toch ook al dat het opgetut zijn niet voor het 1e deel (viskraam) was, maar voor het 2e deel (klassiek concert).

5 likes

Maar de familie Adema (vorige seizoenen) heeft ook ‘maar’ 6 kinderen.

1 like

Maar 4 kinderen tegelijk krijgen is wel heel bijzonder. En daar ging het ook vooral over en waren ze uniek in.

2 likes

MijnGod ik kijk nu ep 9 en daar is de moeder van Gerdien heel prominent aanwezig en die stem die stem die stem die stem

Gewoon nog erger dan Gerdien zelf, maar die staat er ook naast te tetteren. Had echt elke dag gebeden om doof te zijn als ik opgroeide in dat gezin. MijnGod.

11 likes

Nou geef je vooral op voor het volgende seizoen zou ik zeggen.

1 like

Ik vond eerst die familie Wildeman niet zo leuk, maar nu moet ik soms wel lachen om hoe ze dingen zeggen vooral die man.
In de dierentuin “moet er nog ff iemand pissen?” Alsof je het tegen je vrienden hebt ipv je kinderen hahaha.
En ik vond het wel cute met die prissilinano en zijn verkering en hoe die ouders dan reageren.

1 like