Ik kwam dat ooit tegen tijdens een van de eerste seizoenen Een Huis vol, sowieso wel 15 jaar geleden. En toen was het ook vrij gemeen en heel raar want de vader van één van de gezinnen postte toen heel actief mee en die had daar ook een soort fanclub, heel vreemd.
Hahah wow ik vind het zo wild waar mensen hun geld aan uitgeven, zulke crowdfundings
hahaha
Ik weet wel dat dat toen Jay er de eerste keer in zat wel raar was hoor ook met die moeder van zijn kinderen en dat ie geen geld had enzo was wel allemaal een beetje raar. Daar zat wel een luchtje aan. Die crowdfunding kon hij niks aan doen, want was door fan opgezet. Maar hij overdreef zijn situatie geloof ik wel behoorlijk en werkte heel weinig. Ik heb het ook nooit een leuke vent gevonden, ook raar naar zijn kinderen toe een soort rare strengheid en verbaas me erover dat hij er weer in zit.
Wat heiligboontje verder uitkraamt is racistische bullshit. En ook nogal verheven naar de familie de Lange.
Verder kijk ik al twee jaar ofzo niet meer, want vond alleen de Buddenbruckjes leuk, maar die had ik op een gegeven moment ook wel gezien. Nieuwere families zoals Blom wel aardig, maar niet geweldig en vooral druk.