Ik ben nu halverwege de aflevering dat er 12 vriendjes van Gideon mogen blijven logeren en dat ze ook nog 7 gangen diner hebben. Dat is toch echt heel leuk voor hem? š„¹ ik had het heel erg begrepen als ze hadden gezegd dat dat gewoon echt niet gaat ivm groot gezin, maar ze doen het maar wel ondanks alle chaos. Vind dat echt lief (en ik weet niet of ik dat zelf zou aankunnen hahaha)
Vond het wel sneu dat Sven zo goed in t ziekenhuis zān verhaal probeerde te doen en je zag ook wel gewoon dat t lastig was en dat die andere twee kinderen daar dan doorheen krijsten en die ouders daar alleen maar mee bezig waren. Vond dat gewoon kut voor m.
Snap ook niet dat niet een ouder even naar de wachtkamer gaat met die twee kinderen. Je zag die arts ook redelijk geĆÆrriteerd kijken.
Ja zo kun je toch niet rustig werken zeg. Ergerde me echt. Ik begrijp dat beide ouders er natuurlijk bij willen zijn maar wissel desnoods dan even af.
@Evert oh dat had ik niet van de familie bal verwacht eigenlijk. Ik vind dat zo jaren 50 klinken, moeten trouwen omdat je zwanger bent.
Oh en gerdine met dat feestje, wel heel leuk idd voor hem maar ik had een speurtocht georgeniseerd en ze lekker naar buiten laten gaan.
ook wel sneu dat je in je laatste halfjaar van groep 8 naar een andere basisschool moet. Ik zat te denken van voor dat ene halfjaartje kan hij dan niet met het ov?
Haha zou dat zelf ook zo irritant vinden. En de helft van de tijd waren die kleine kinderen ook gewoon okĆ© aan t doen maar vloog er alsnog zoān ouder bovenop
Gebeurt helaas nog heel vaak, de druk van familie kan zo groot zijn ![]()
Pff vreselijk, het lijkt wel bijna een voorwaarde om gelovig te zijn als je aan dit programma mee wilt doen. De dochter Evia ik heb de hele tijd het gevoel dat ze zo verdwijnt als het ware in het gezin. Zoveel aandacht lijkt te gaan naar die 2 jochies. En volgens mij is het ook een heel stil meisje.
Ik vond dat ook wel heel lief! Dat ze dat gewoon doen, zelfs met zoān groot gezin. Ik had alleen zelf gewoon friet gebakken met snacks en wat pizza geserveerd haha.
Lijkt mij ook wel een lastige positie voor haar met 4 zussen die natuurlijk veel ouder zijn en closer en inderdaad twee drukke broertjes.
Die de Langes hebben ook het wiel niet uitgevonden he? Moet zeggen dat ze me alles meevallen maar het is allemaal heel beperkt en laag niveau. Toch word ik gekker van het stijve gezin Bal met die 2 irritante jochies Juno en Morris die de hele dag dwars liggen. Ik denk dat daar met hele losse pols wordt opgevoed. Jay is een liegbeest. Waar is de moeder van die andere kids van hem, het hele verhaal klopt niet, maar 16 uur werken en toch zoā n huis en auto en dure uitjes en dure kleding en al die kids een fatbike (ja je verwacht het niet he) en van al je kids top talenten willen maken (maar sorry meid die Feliz kan echt niet zingen) Saffiera is lief en dat ze zoveel kids er van een ander bij neemt daar is wat voor te zeggen. Maar ik vertrouw Jay niet. Het is een boefje en soms denk ik dat alles gemaakt is en die kids bang voor hem zijn. De familie Blom word ik horendol van met haar: we hebben nog een kwartiertje we lopen voor op plan om vervolgens weer met gierende banden de bocht uit de vliegen en Maarten maar genieten van zijn koffietje en biertje, Toch vind ik Blom dit jaar het leukste en respect en irritatie voor Gerdine Blom die het toch maar mooi in het eentje rooit in feite,
Zo gaat het meid?
- hebben het buskruit niet uitgevonden
Waar baseer je dat over Jay op?
Ben je nu racist of lees ik het verkeerd?
Ga je mond spoelen.
Mag ik vragen waarom je het programma kijkt?
De enige andere Posts van dit account zijn ook in dit topic, van vorig jaar.
Is geen gewone forummer, lijkt iemand die nogal bezig is met Een Huis vol en dan specifiek hoe dom ze zijn en/of hoe ze aan dure spullen/huizen komen.
Oh wow, goed dat je dat even gecheckt hebt. Zou niet in mij opkomen. Wat een bizarre berichten joh.
In combinatie met de username roept het mij op dat er een link is met de familie blom haha.
Op het Viva forum was ook een topic over een huis vol en dat is toen gesloten omdat mensen te onaardige dingen plaatsten. Ik denk dat @Heiligboontje haar ei daar niet meer kwijt kan en daarom hierheen is gekomen š«
Hier worden ook niet altijd even aardige dingen over de gezinnen gezegd maar dit is toch next level. Iemand een liegbeest, een boefje noemen. De kinderen zijn bang voor hem. What the fuck. Bovendien was jaren geleden nog in het nieuws dat Jay een groot bedrag had ontvangen via crowdfunding. 94.200 euro. Je kan echtniet zomaar iemand van die dingen beschuldigen.