Een huis vol

Een van die kinderen bij de buddenbruckjes zit ook de hele tijd met zijn rug tegen de rugleuning te beuken. Echt constant!

Het valt me bij Jay op dat de nadruk heel erg ligt op meisje of jongetje zijn. Als jongen moet je stoer sporten en als meisje moet je je goed verzorgen.

4 likes

ja dit! echt keihard tegen die bank aan de hele tijd haha. staat me iets van bij dat hij dat vorig seizoen ook al deed haha

1 like

Zou hij misschien autisme hebben? Heb weleens een docu gezien over autisme ging dat dacht ik en daar deden die kinderen dat ook.

Zou kunnen. De op Ă©Ă©n na oudste dochter (geloof ik) heeft ook een zware vorm van autisme.

Dat was gister ook wel duidelijk toen moeders de kleding voor vakantie ging passen want anders ‘had 
naam dochter
 een lange broek en dikke truien ingepakt’.

Wat zielig dat dat meisje met beperking zo hard gevallen was. Vond dat echt heel sneu.
Sowieso hoop ik dat zij wel genoeg aandacht krijgt.

1 like

Ik vond het zo onhandig van die moeder dat ze direct de rest verweet verkeerd te zijn gereden, want daar had je niets mee voorkomen Ă©n je start een discussie waar niemand op dat moment iets mee wint (en dat meisje al helemaal niet). Maar moest wel weer gniffelen om de totale chaos in het gezin op dat moment.

3 likes

Haha ja dat dacht ik ook. Voer die discussie lekker later en geef je dochter een knuffel, een kus, wat te drinken en vertel wat je gaat doen.

Hahaha ook met GiliĂ«n? Dat hij die appel naar beneden gooide. Ook hoe die vader hem dan aanspreekt echt zo van een afstandje “hey gaan we niet meer doen hĂ©!” Ja, zo is het heel duidelijk voor dat kind.

En omg die badkamer waar ze in bad gingen met dat schuim :sob::sob:

1 like

Ik denk dat een discussie beginnen over de route ook een soort van paniek reactie is op de situatie. De moeder ging haar wel vasthouden en troosten.
Itt de vader, die op 2 meter afstand bleef staan terwijl die dochter aangaf dat ze niks meer zag (aka, de kans dat ze binnen nu en 5 seconden flauw valt is groot, wat vaak voorkomt bij een breuk).

Maar inderdaad, ik hoop ook echt dat ze genoeg aandacht krijgt. Bij een verstandelijke beperking kan je vaak echt nog wel het eea bereiken op het gebied van zelfredzaamheid en groei waardoor het leven aangenamer is voor een kind/later volwassene. Maar als daar maar weinig aandacht voor kan zijn


Is er ooit verteld hoe het komt dat Jay alleen is met zijn kinderen? Hebben ze allemaal dezelfde moeder? Vind hem zo leuk, met die make up enzo

Volgens mij hebben ze allemaal dezelfde moeder ja. Die is er schijnbaar ooit ineens vandoor gegaan.

Ik had het gisteren opgezocht. Die moeder is 3 jaar geleden weggegaan en wou niet meer voor de kinderen zorgen. Ze zijn dus gescheiden. Die moeder is tevreden met hoe de situatie nu is.

1 like

Ik bewonder Jay echt. Echt chapeau hoe hij is met de kinderen.

1 like

Oke ik neem mijn woorden terug.
Dat arme kind kwam vol indrukken en een arm in het gips thuis. En die moeder gaf haar hier gewoon 0,0 aandacht voor.

Het valt mij overigens wel op dat die oudere kinderen wel goed luisteren.

1 like

Oooh ja die Guusje en Madelief. Wat een meisjes.
De vader vind ik een leuk karakter hebben.

Die moeder trouwens. ooooh. ROZE oorbellen. Ik voelde wat afkeur haha. Aan de andere kant past het wel bij de rest van het huis.

Oh. Dat zet het inderdaad weer in een ander perspectief. Nu je het zegt, was het ook wel ineens een vreemd beeld. Flauw gemonteerd zo.

1 like

Net als dat ze 10 keer achter elkaar monteren dat Jay alleen maar zegt dat hij zijn moeder voor de praktische zaken waardeert.

1 like

Het kan best de montage zijn die dat beeld extra aanzet.

Ik verbaas me echt over dat grote huis van die bakker. Zo tof wel dat ze dat hebben en die ronde tafel wil ik ook!

Jay vind ik nog steeds erg sympathiek, die moet het allemaal ook maar dragen, echt zwaar moet dat zijn in je eentje.

1 like

Ja die tafel is vet handig, met dag middenstuk wat ronddraait.

Die vader (Limburgers) lijkt niks van z’n stuk te krijgen. Moeders was boos dat hij zo laat was. Volgens mij viel het allemaal wel mee, en ze was niet alleen. Oma was er toch ook? Die moeder helemaal boos en hij rustig koffie drinken. :see_no_evil: Hij lijkt altijd zo relaxt.

1 like

Kwam er geen nieuwe aflevering vandaag? Dacht dat vandaag de nieuwe geloften enzo werden uitgesproken.

1 like

Volgens mij hoorde ik ze gisteren zeggen: ‘woensdag in Een Huis Vol
’ :open_mouth:

1 like