Een huis vol

Haha sorry! Ik vind Linda gewoon heel onprettig om naar te kijken. Vind haar dynamiek met de kinderen en haar man niet fijn om naar te kijken.

4 likes

Ik kan dus wel lachen om Linda, ze is niet altijd handig en tactisch maar vind het wel een geinig type.

9 likes

Ik vind dit dus zo erg. Quinten wordt op tv steeds neergezet als een irritante puber met tantrums. In werkelijkheid heb je dus een zoon, waarvan je weet dat hij verandering echt moeilijk en spannend vindt en ruimte nodig heeft. Elke twee jaar gezinsuitbreiding, steeds verhuizing om die gezinsuitbreiding bij te benen en dan steeds geĆÆrriteerd zijn dat hij zo reageert en met opgetrokken wenkbrauwen zeggen dat je vanwege baby duizend minder aandacht hebt gehad voor zijn schoolwerk in deze periode.

De afgelopen seizoenen zie je zoveel momenten waarop die jongen gewoon gepusht wordt tot dingen die hij niet goed aankan (bijv. Als jonge tiener alleen met de trein naar het vakantieadres, omdat de kleine kinderen met mam en pap meekunnen.). Vind Linda (en die vent ook trouwens) echt een feeks en snap ook niet dat anderen dat een leuke moeder vinden. Schiet me nog 1 mega erge te binnen: toen die ouders Quinten hadden beloofd dat ze bij een eventueel kind het hem eerst apart zouden vertellen zodat hij zich kon voorbereiden en ze dat dus niet deden. Waarna Sam zei: maar ze hebben je zoveel hints gegeven en Quinten reageerde met ā€œJullie weten toch dat ik dom benā€. Die ouders zeggen in dezelfde aflevering dat ze hem geen speciale behandeling hoeven te geven, terwijl je hem gewoon echt tekort doet als je dat niet doet.

56 likes

Jij verwoordt echt precies wat ik denk bij dat gezin

2 likes

Precies dit. Die oudste kinderen maken offers voor de vrij extreme gezinswensen van hun ouders. En bij Quinten is het nog zieliger omdat hij het enige kind in die hele reeks is dat expliciet uitspreekt echt niet op een nieuwe baby te zitten wachten.

5 likes

Je hebt helemaal gelijk. Ik herken veel van mezelf in Quinten. Ik zeg hiermee niet dat hij ook autisme heeft, maar ik reageerde vroeger echt precies hetzelfde op verandering. Nog steeds voel ik me niet begrepen door mijn ouders en ik merk dat we daardoor echt uit elkaar groeien. Als ik Quinten was dan zou ik het wonen bij mijn vader serieus overwegen. Is er besproken waarom Q bij L woont?

1 like

Ik wil bij de jelies :sob::sob::sob:

7 likes

Ik ook! Wat zijn die mensen vreselijk lief. Die vader is ook zo lief voor de kinderen :heart_eyes:

1 like

Ja ik ook haha
Moest wel moeilijk zijn om te kiezen he.

Beetje koffie drinken met ma en was vouwen om te helpen
Klussen met va
Slaperige Harrie :rofl:

8 likes

Huh maar die Quentin en Sam zijn allebei 16.
Is Q dan van Linda (+ andere vader)
En S van Ivan (+ andere moeder)?

2 likes

Ja!

1 like

Omg Kernwasser Wunderland, childhood memories :heart: . Je helemaal volvreten met frietjes met die gore frietkruiden, goedkope frisdrank en softijs. Goede tijden.

3 likes

Jaaaa Sam is een topper!

2 likes

Aah ik lees op de insta van de Jelies dat een van de kids is gevallen op vakantie en het sleutelbeen heeft gebroken :no_mouth: zo zielig!

Ah Carolien was dat! Vind dat zo’n leuk meisje, echt zo’n pretletter

2 likes

Ah ja Carolien vind ik ook zo leuk!

Amen. Kan iemand dit die ouders ook even vertellen.

Kwestie van nu goed doorzetten als opvoeder :wink:

2 likes

Hoop niet dat ie dat t shirt aanhoudt onder z’n pak

Omdat ze zo weinig zegt lijkt het alsof die vriendin soms geen idee heeft wat er allemaal gebeurt, maar ze zal vast gewoon verlegen zijn blijkt nu.

2 likes