Een huis vol

Je hebt helemaal gelijk. Ik herken veel van mezelf in Quinten. Ik zeg hiermee niet dat hij ook autisme heeft, maar ik reageerde vroeger echt precies hetzelfde op verandering. Nog steeds voel ik me niet begrepen door mijn ouders en ik merk dat we daardoor echt uit elkaar groeien. Als ik Quinten was dan zou ik het wonen bij mijn vader serieus overwegen. Is er besproken waarom Q bij L woont?

1 like

Ik wil bij de jelies :sob::sob::sob:

7 likes

Ik ook! Wat zijn die mensen vreselijk lief. Die vader is ook zo lief voor de kinderen :heart_eyes:

1 like

Ja ik ook haha
Moest wel moeilijk zijn om te kiezen he.

Beetje koffie drinken met ma en was vouwen om te helpen
Klussen met va
Slaperige Harrie :rofl:

8 likes

Huh maar die Quentin en Sam zijn allebei 16.
Is Q dan van Linda (+ andere vader)
En S van Ivan (+ andere moeder)?

2 likes

Ja!

1 like

Omg Kernwasser Wunderland, childhood memories :heart: . Je helemaal volvreten met frietjes met die gore frietkruiden, goedkope frisdrank en softijs. Goede tijden.

3 likes

Jaaaa Sam is een topper!

2 likes

Aah ik lees op de insta van de Jelies dat een van de kids is gevallen op vakantie en het sleutelbeen heeft gebroken :no_mouth: zo zielig!

Ah Carolien was dat! Vind dat zo’n leuk meisje, echt zo’n pretletter

2 likes

Ah ja Carolien vind ik ook zo leuk!

Amen. Kan iemand dit die ouders ook even vertellen.

Kwestie van nu goed doorzetten als opvoeder :wink:

2 likes

Hoop niet dat ie dat t shirt aanhoudt onder z’n pak

Omdat ze zo weinig zegt lijkt het alsof die vriendin soms geen idee heeft wat er allemaal gebeurt, maar ze zal vast gewoon verlegen zijn blijkt nu.

2 likes

Heel lief dat ze een feestje geven. Vind het alleen een beetje gek dat dit zo op tv komt. Meerdere mensen op elkaar en knuffelen. Misschien hebben deze mensen zich allemaal netjes aan de regels gehouden. Maar mensen die dit zien kunnen wel denken zie je het kan allemaal weer.

En die kinderen in dat zwembad… Zo brutaal en niet luisteren. Zou mij kapot schamen als ik zo op tv kwam waarin je als ouder gewoon niets doet.

6 likes

Ik had die kinderen opgesloten in een kamer zolang ik buiten bezig was, wat een etterbakken, maar misschien moet ik geen kinderen nemen haha

Zo jammer dat dit de laatste aflevering was. Nu weer wachten tot december.

2 likes

Echt?

Ik niet. Ik vind het iedere keer weer schrijnender en vreselijk.

2 likes

Dit en dat ze de ouders extra uitdagen met de camera’s erbij. Zo van mama en papa gaan ons heus niet echt straffen door niet mee te laten gaan naar het pretpark.