Ja dat had ik eerst ook, maar je moet de achternaam eigk fout gespeld intypen, dus niet Quaed… maar Quad… dan krijg je ze!
hahaha wat is dit
Quinten en Sam zijn geslaagd en ze bereiden een kleine verrassing voor dus daarom moet ie weg.
Ik vind dit trouwens echt zo gaar. Die hele viool al mee om te spelen.
die ouders proberen die kinderen echt al jaaaaren te pluggen
Nou leuk joh dit gare feestje in de partytent ipv een vakantie naar Mallorca. Linda weet het wel te brengen.
Ik vind haar over het algemeen niet echt leuk maar dit lijkt me dus zooo komisch aan puberzonen zo droog.
Het is en blijft televisie. Ik verwacht dat ze allemaal een budget krijgen en de opdracht krijgen om wat ‘activiteiten’ te bedenken.
haha ja het koekjes imperium
En dan denk je: Ik ga naar Ronnie Flex
Zo ongemakkelijk in die badjas
Heeft Linda 3 baby daddies?
Dat Ronnie flex gedoe zal toch wel afgesproken zijn? Of zullen ze écht gewoon naar z’n huis zijn gegaan en gedacht hebben laten we gewoon even aanbellen
Ja! de oudste dochter (marilynn?) en quinten hebben een andere vader, en de laatste kids dus Iwan.
Ik geloof dat de dochter geen contact meer had met haar vader, en de vader van quinten woonde ver weg dus zagen elkaar wat minder, maar hebben wel contact.
Jemig.
Ik irriteer me echt kapot aan die quinten
Hahaha aan Rob heb je ook echt niks
Oooh die oudste kinderen van haar hebben verschillende vaders? Ingewikkeld pff
Zo ongemakkelijk als je moeder fan is van Ronnie flex en ook echt naar z’n huis gaat hahaah
Oops lag dus aan mij, ik typ steeds die achternaam verkeerd
Ok ik ben benieuwd naar jullie mening.
Wie vind jij het meest onuitstaanbaar van deze twee?
- Samantha Baumgard
- Linda Kraan
0 stemmers
Omg hoezo staat Linda erbij!?
Wie zou je liever als moeder hebben (+het gezin)
- Nadine
- Samantha
- Thaila
0 stemmers