Een huis vol

Dit en dat ze de ouders extra uitdagen met de camera’s erbij. Zo van mama en papa gaan ons heus niet echt straffen door niet mee te laten gaan naar het pretpark.

Ik ook. Vond het het eerste seizoen nog wel vermakelijk om naar ze te kijken, maar ik vind het nu echt niet Okè. Die kinderen zien er ook zo onverzorgd uit, ik vraag me echt af of zij wel genoeg persoonlijke aandacht krijgen. Ben echt bang van niet.

Hoeveel is een WW uitkering?
Hoe kan die Buddenbrucker dat op 1 dag verdienen?

WW verschilt toch heel erg? Ligt eraan wat je eerst verdiende.

Nou de buddenbrucks hebben ook niet zoveel met hun provinciegenoten :joy::ok_hand:t3:
Die vraag ook, welk gezin vind je het leuks (geen namen noemen)

Ja dat gezin uit die stad van de vis, dat samengestelde gezin en dat gezin uit de stad van de duinen :clown_face:

11 likes

Ik zie geen liefde to be honest. Ik zie een soort verslaving aan zwanger zijn/baby’s. Verder zie ik vooral irritaties en ontspoorde kinderen (can’t blame them). De kinderen worden afgesnauwd, niet geholpen, ze hebben geen geduld. Ik vind het als (ex)pedagoog echt vreselijk om te zien. Er gaan zó veel alarmbellen af.

2 likes

Ik vraag me bij hun ook altijd af hoe pedagogen naar dat gezin kijken😅 Had niets anders verwacht dan wat jij zegt

De enige keer dat ik een lief moment zag bij de Buddenbrukkers was toen die vader dinges in de rolstoel hielp. Hij was echt zorgzaam, en dat was best ontroerend.
Verder vind ik dat gezin een totaal rampenplan.

Nadine plaatste een foto op Instagram met een roze hartje op haar buik. Zal het…?

Ze reageert zelf:

Ik geloof er niets van.

1 like

En dan reactie van Sam, van de Familie Kraan :sweat_smile:

62 likes

Hahaha. Top vent.

4 likes

Hahahaha Sam

Niemand lijkt de Quadackers leuk te vinden, Thaila Buddenbruck liet op insta ook al weten alle families leuk te vinden behalve de Quadackers. Zal vast ook te maken hebben met dat er achter de schermen iets niet klopt met hen, ben ook benieuwd wat er gebeurd is met die oudste zoon die betrapt was op auto (of scooter?) diefstal. En Nadine en die 15-jarige zoon worden op FB ook niet bepaald positief besproken.

1 like

Zijn zij nou echt al na 2 weken verloofd ofzo? En gelijk die tattoo’s, mijn hemel. Die man noemt haar ook de hele tijd Mijn vrouw. “Lekker met me vrouw wat drinken, hou van jou” etc.

Dit zijn echt types die, hoe zeg je dit netjes… niet beter weten?

Wat zeggen ze dan bv? Ik heb geen fb meer namelijk.

Dat meerdere gezinsleden dus aan diefstal doen en Nadine dat allemaal weet en prima vindt (kan ze natuurlijk al die Versace pakkies van kopen). En meerdere mensen zijn naar voren gekomen die beweren dat de oudste zoon hun scooter en auto heeft gestolen. Meer heb ik ook niet gezocht, heb dit gelezen onder een foto van de oudste zoon die betrapt was op camerabeelden.

Op insta van Miquel Buddenbruck staan ook hele rare stories nu. Over duizenden euros verdienen en foto van veel geld. Misschien dat hij gehacked is?

Ja dat viel me ook op. Geen idee waar dit over gaat.