Een huis vol

Heb de stories niet gezien maar misschien zoeken ze zo geldezels. Dan lenen ze even een pinpas van iemand die ze dan geld beloven en die pinpas wordt gebruikt als tussenrekening om illegaal verkregen geld vanaf te pinnen. Degene die zijn pinpas uit heeft geleend blijft achter met alle shit, rekening wordt afgesloten en komt op een zwarte lijst te staan.

Zo. Damian en auto’s …

Samenvatting

8 likes

Aiii

Moeders reactie.
Bizar allemaal zeg!

3 likes

Wilde dit net komen posten. Ik las het hier https://www.ad.nl/show/een-huis-vol-familie-over-vermeende-diefstal-door-zoon-wij-hebben-hier-niks-mee-te-maken~af30ae4d/

Pfff wel stom om elke keer in het nieuws te komen op deze manier. Ik ben er natuurlijk niet bij geweest maar het heeft er wel alle schijn van dat ze echt een showtje opvoerden op tv. Al die berichten van de buren over hoe die kids zich gedragen in de wijk zal niet allemaal verzonnen zijn toch.

4 likes

Bizar idd.

Is er trouwens een reden dat ze geen contact meer met hem hebben?

1 like

Erg snel allemaal idd, gun het haar wel. Maar lijkt me niet heel gezond zo snel.

Heb de laatste afleveringen niet gezien, wat vinden de kinderen ervan?

Ik denk dat ze nog wel contact hebben tbh. Maar ja dat baseer ik nergens op :sweat_smile:

3 likes

Ik ben nu alles aan het terug kijken (serie pas nu ontdekt) en je ziet dat Damian in de serie van 2014 al helemaal op de achtergrond staat en helemaal niks van al die kindjes moet hebben. Ook wel logisch. Zelfs hier geven de twee oudste dochters al aan dat ze niet meer broertjes/zusjes willen, maar Nadine zei dat die kinderen er niks over te zeggen hebben.

De familie Deijs is wel aandoenlijk maar die vader Marcel, wat een nare vent. Doen al jaren niet meer mee maar blijkbaar zit ie nog met een fan groep op facebook. Loopt aardig baasje te spelen, las ook dat er wel wat ruzie is tussen hem een oudste zoon/zonen.

Ben met je eens.

Omdat de ouders zo graag kinderen willen, maar geen tijd meer hebben voor iedereen. Moeten de oudste kinderen maar helpen met de jonge kinderen. Terwijl ze zelf ook nog een pubers/tieners zijn. Daar hadden die ouders van te voren aan moeten denken.

En ook gewoon jammer dat door zoveel kinderen er geen persoonlijke aandacht meer is. bijv. bij Quinten terwijl dat wel nodig is. Zodat hij zich ook gewoon kan ontwikkelen.

2 likes

Nou wie weet.

Maar volgens het FB bericht dat de Familie/Nadine had geplaatst. Hebben ze niks met de diefstal(len) te maken en is er geen contact meer tussen hun.

1 like

Ohhhh ja die familie Deijs. Die werden echt compleet met de grond gelijk gemaakt op het Vivaforum :joy: Die vader is inderdaad een engerd en schijnt alcoholist te zijn en ze hemelen dat jongste zoontje alleen maar op

Vorige maand was hij dus ook al bezig. En in die comments nog meer mensen die zeggen dat hij ook scooters steelt.

1 like

Dat denk ik ook ja, in Juni samen nog een foto gepost (ja kan ook van eerder zijn maar het matcht op zich wel met de opnames).
Een buurvrouw zei dat die kids na de dood van Michel zijn ontspoord, wel triest.

1 like

Ja denk eerlijk gezegd dat dat een beetje BS is. Ik las in de reacties dat mensen hem thuis zagen dus ja. Lijkt een beetje of ik obsessed ben hahah maar het is komkommertijd

1 like

Best triest,

Van wat ik zag kan ze volgens mij kan zij zelf ook al die kinderen niet aan. Misschien daarom ook wel een van de redenen dat ze zo snel wel trouwen met die man. Zodat er toch weer soort van vaderfiguur is.

Oh ja die familie… De fb van die pa staat ook helemaal vol met dat jongste zoontje, alsof de rest niet boeiend genoeg is. Sowieso werd Jordy toen al vet verwend en was dat hun “diamantje”

Never forget toen pa en ma tattoos gingen nemen “voor alle kinderen”, en ze toen beiden supergroot Jordy lieten zetten en daaromheen 11 mini bloemetjes zonder naam voor de andere kids.

19 likes

Omg ja echt zo’n moker lelijke tattoo ook :joy: ik zou eigenlijk als kind me best wel tekort gedaan voelen. Zie dat ze zelfs een fb account voor hem gemaakt hebben

1 like