Ohja dat zou heel goed kunnen!
Misschien ze te poepen.
Hahaha het is gelukkig de poes!!
Alles staat op NPO plus, ik begin vast
Hij staat voor vanavond in de tvgids!
De familie Buddenbruk doet weer mee toch? Zo ja, dan kijk ik nietđ
Yes
Maar het nieuwe gezin is echt leuk, voor zover ik T kan inschatten na 2 afleveringen. En ik vind die 4ling familie ook leuk en jellies ook.
Ben zoooooo blij dat de Baumgards niet meedoen, vind hun altijd zo vermoeiend met iedereen die een talent aan het ontplooien is.
Twiggy, Osie, pixie. Lekker creatief. En wat ziet Thaila er goed uit!
Ik vind het heel leuk hoe we Jennie door de jaren heen zien puberen!
Je kunt die stukjes doorspoelen? Doe ik bij de fam Jellies
Zo fijn om de ademaatjes weer eens te zien
Die nieuwe familie heb ik al vaker op tv gezien en dat komt echt aandacht vragend over. Zo waren ze al een aantal keer op het nieuws tijdens de lockdown over hoe ze dat doen met kinderen thuis en heb ze wel vaker ergens gezien. Komt ook gewoon omdat ik zelf absoluut nooit op tv zou willen dat ik dat overdreven vind, maar bij sommige mensen valt het teveel op dat ze bekend willen worden, net zoals bij die baumgards indd.
Die Jelies zijn daarin wat bescheidener bijv. en zij zoeken niet elke keer de media op als het over grote gezinnen gaat, dat je denkt van Heb je hun weer hoor.
Ik vind dat nieuwe Amsterdamse gezin juist heel leuk! Lijkt alsof het daar wel allemaal geolied, maar goed dat zal vast niet zo zijn.
Ik vind die met die 4 ling dan weer niks aan, vind hun suf en burgerlijk.
Ik dacht al waar ken ik die nieuwe familie van? Een wasmiddel reclame of iets (ze zijn zo âhipâ) alleen toen vertelde ze dat ze hun eigen wasmiddel maakte dus die vlieger ging niet op
Ik kon het toch niet laten.
De nieuwe fam vind ik heel leuk! De familie Adema vind ik gewelig, zo lief, netjes en gemoedelijk. De Jelies zijn ook top!
Edit: Harrie is zo zo zo lief.
Ik erger me aan de brandmelder die toe is aan een nieuwe batterij bij de Amsterdamse familie vind ze verder wel leuk en lief!
Heb alles al gekeken (combi van geen leven en het als achtergrond gebruiken). Weet niet goed wat ik van de nieuwen vind? Dat jongste kind ergerde ik me echt zéér aan.
Euh werd er nou een Jackson Five muziekje gedraaid bij dat Amsterdamse gezin haha
Ik vind hem irritant maar inderdaad, klopt wel wat je zegt. De verwende jongste. Maar die mensen hebben wel geld denk ik. Een van die kids is eens jarig en die cadeaus?! Krijg ik niet eens van mân ouders en ik ben het lievelingskind en wij zijn maar met 3!!!
Ik vind de stem van die moeder uit Amsterdam zo soothing!
Echt heel relaxt om naar te luisteren. Vlg mij is zij sws heel chill