https://www.instagram.com/p/CP5y0L6graM/?utm_medium=copy_link
Pff gelukkig, wat een nare man is het.
https://www.instagram.com/p/CP5y0L6graM/?utm_medium=copy_link
Pff gelukkig, wat een nare man is het.
Ben helemaal in de war, stond er niet een paar dagen geleden hier dat ze ging trouwen met die knakker?!
Yup! Ze hadden wat vaker āakkefietjesā maar toen leek het steeds weer goed te komen. nu lijkt het erop dat het definitief is, tenminste dat hoop ik heel erg voor haar en haar gezinš
Echt een apart figuur hoop ook dat die kinderen rust krijgen!
Ahhh het leuke gezin met de vierling komt na jaren weer terug! (Die zijn alweer 6 jaar )
En de kraantjes zijn er dit seizoen niet bijā:partying_face:
Zo leuk! Vond dat zoān liefdevol gezin en wow, dat ze al weer zes zijn
Ook benieuwd naar het nieuwe gezin! Kijk er helemaal naar uit haha, blijft toch echt wel een van mān favoriete programmaās
He wat ziet die meid van de zoon van de Buddenbruckjes met de baby (haha wat een omschrijving weer) er stralend uit zeg, ze kwam in de serie altijd zo zielloos over
Ik heb de familie Cudogham al twee keer eerder op tv gezien, allebei de keren in zoān kort nieuws item. Keer over Corona - onderwijs thuis en andere keer over grote gezinnnen. Geinig dat je dan in een kaartenbak belandt en voor dit soort dingen wordt gevraagd steeds
Vind dit ook wel hilarisch van de buddenbrucks: En de familie gaat op zoek naar een woning in Nederland. Gaan ze verhuizen of blijven ze toch in Duitsland wonen?
Hen kennende kan het ook prima zijn dat die woning voor bepaalde kinderen bedoeld is. En dat de rest van hun gezin in Duitsland blijft wonen. Ze hielden eerst hun huurwoning in Nederland ook aan.
Mama Jelies is bevallen van het 8ste meisje: Johni!!
Niet eens haha, maar een combi van een oom en een tante. (Geen expert, maar stond in het insta bericht ;))
Niet vernoemd naar johan haha!
Vraag me af of je het uitspreekt als djonnie of joonie. Hoop het tweedeš Bijzondere naam.
Ik denk jooonie, want je zou er ook nog iets christelijks een afgeleide van jonah (van de walvis) van kunnen maken, deeeenk ik. Maar we zullen het zien, in de nieuwe uitzendingen
Arme Harrie
Wel een toffe naam!
Ben benieuwd! Vernoemd naar ome joey en tante heini zie ik nu. Kan alle kanten op gaan. We gaan het horen.
Haha ik had gehoopt op een jongetje voor Harrie.
En jeej geen naam eindigend op -ine!