Een huis vol

Haha dit doet me denken aan toen die kapper in aflevering 2/3 over vaccineren begon. ‘Prikje dr in’. En toen volgden er een reeks ongemakkelijke blikken

Trouwens, love hoe enthousiast Harrie altijd is als ie een zus tegenkomt. Bv Jennie in de snackbar. ‘Jennie, Jennie, hoi Jennie, Jennie, zwaait verwilderd’

26 likes

Ik had niet zo’n zin in een broodje gemaakt door iemand met loshangende haren die ze af en toe uit haar gezicht veegde met haar blote handen :dizzy_face:

6 likes

Maar ook hoe lief hij is voor zijn zusjes. Bij de kapper tegen een zusje zeggen “naam, wat zie je er mooi uit”.

27 likes

Ik weet niet meer precies wat er gezegd is maar het kwam er op neer dat ze geen moeite hebben met homoseksualiteit.

1 like

volgens mij een beetje een ‘leven en laten leven’ attitude

1 like

De kinderen hebben gewoon kindervaccinaties gehad dus denk niet dat ze echt tegen covid vaccin zijn, maar je weet t niet natuurlijk. Ze zijn wel best gematigd gelovig, en ook vinden ze volgens mij wel dat je met z’n allen mee moet werken aan de oplossing, iig ik zie die ouders zoiets gelijk zeggen.

Ja en dat ze met haar blote handen die kip even aandrukt op het broodje :face_vomiting: Ik snap niet dat niet overal in de horeca je verplicht handschoenen aan moet als je met eten werkt.

En echt iedereen de mondkapjes onder hun neus en soms zelfs mond. :joy: Die hebben het waarschijnlijk alleen voor de camera opgezet omdat het “verplicht” was.

3 likes

Ja je kon er ook niet uit opmaken aan welke ‘kant’ ze stonden, maar je merkte aan z’n hoofd dat t een ongemakkelijk onderwerp is

1 like

Dat jochie is over álles enthousiast. Toen hij in de snackbar was geweest zei hij ook dat het eten dat zijn zus maakte er echt goed uitzag: ‘het was… met kip’ en dan zo’n gezicht erbij :open_mouth:

31 likes

En hij zei zoiets als ‘en als de baby een jongetje is dan zijn er meer jongetjes om Va te helpen en dat vind ik leuk’

4 likes

Ik wil ook een Harrie :heart_eyes:

3 likes

Harrie is zoooo lief! Maar al zijn zussen ook, wat een liefdevol gezin.

4 likes

Ik weet niet in welke aflevering het zit, maar Janneke en Johan rijden een keer gehaast ergens naartoe. Je ziet dan de snelheidsmeter in de auto afgedekt met een zakdoekje ofzoiets, vond ik wel slim hahaha. Want ze zullen dus heus te hard gereden hebben toen ghehe.

1 like

Moet nog steeds soms wennen dat ze vader en moeder zeggen. Ook toen harry zei toen hij voorin mocht, dat mag van mijn moeder! Het lijkt dan net alsof hij tegen andere kinderen over zn moeder praat haha. En ik denk dat ik echt nooit de kinderen van de buddenbruckjes uit elkaar zou kunnen houden. Die xavier en oudsten, dat meisje en daartussen zitten allemaal voor mij onherkenbare of juist dezelfde kinderen.

2 likes

Volgens mij de volgende aflevering (vanavond dus?). Dan moeten ze naar het zkh voor controle oid en zijn ze de weg kwijt volgens mij. Wat ik begreep uit de voorstukjes iig (ik kijk de “normale” afleveringen).

Ja ik weet na al die seizoenen nog steeds niet wie die 4 jongetjes in het midden zijn, behalve dat zij het meeste schreeuwen en vechten.

Weet die twee oudste jongens
Oudere stille meisje en meisje dat uit huis is
Xaviee die altijd helpt
Toet
En dat jongetje dat n peuter is nu

Die middelste lijken ook bijna allemaal even groot en qua gezicht ook heel erg op elkaar, ze zijn ook nooit sprekend in beeld, vind ik wel jammer.

9 likes

Ja was eerst een beetje op dit gezin afgeknapt omdat ik het zo afstandelijk en ouderwets vind om je ouders aan te spreken met moeder en vader. Maar eigenlijk ontkrachten ze m’n vooroordeel want ik vind ze juist heel leuk en lief naar elkaar. En goed ook dat die vader zn kinderen aanleert volwassenen netjes aan te spreken enzo. Kunnen anderen nog wat van leren :sweat_smile:

1 like

Op de facebook van een huis vol zie je een vlogje van jeneaux! Hoor je hem wat meer en voor het eerst hoor je charienne (dat meisje) ook

3 likes

Ah dat Engels van hem. En dan nog denk ik steeds; ik mis alsnog een paar van de broertjes!? Maar leuk om te zien iig

Ja toen ik de Jelies voor het eerst zag vond ik ze echt niks. Vooral Johan vond ik vreselijk maar mn mening is compleet veranderd. Vind ze nu juist het leukste gezin.

Ik ben altijd benieuwd hoe dat huis van ze in elkaar zit. Ik snap er niks van. Die ouders sliepen eerst beneden wat voorheen de woonkamer was en huh nu is dat de speelkamer en waar zit hun slaapkamer. En hun keuken lijkt wel 10 meter lang.

Oh en hun dialect vind ik echt grappig. Dat spreekt volgens mij echt bijna niemand. En het huis mooi knap hebben. :rofl: man wat wordt daar wat gepoetst.

6 likes