Een huis vol

Was een oproep geplaatst door de KRO op Facebook van een huis vol; “we zijn op zoek naar gezinnen van minimaal 8 kinderen” etc, gaan er mensen reageren met “we zijn maar met zijn 5en maar toch geen behoefte om op tv te komen” ??

3 likes

Ben benieuwd of de familie kraan nog weer gaat meedoen. Kan ik me weer lekker aan Linda irriteren. Die vrouw kan niks meer goed doen bij mij :joy: zo’n humorloze zeur.

Please no.

5 likes

Awww, hoe de vierling die vader gaan wakker maken. Zo ongelooflijk schattig, ze zijn allemaal zo blij.

6 likes

Ik zou echt niet tegen zoveel hyperactiviteit in de ochtend kunnen :rofl:

6 likes

Echt he, wil er zelf bijna een vierling van :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Het Amsterdamse gezin :heart::heart::heart: Zo rustgevend op de een of andere manier!

2 likes

Haha ja hè, vier van die schattige meisjes.:hugs:

Hahaha, dat spannende muziekje bij die scène van de Jelies.

Die Amsterdamse familie is wel een beetje insta perfect :see_no_evil:

1 like

Echt zo typisch dat ze telkens van die volksmuziek gaan draaien als de buddenbruckjes in beeld komen. Sjezus haha, of zouden ze dat zelf graag willen. :sweat_smile:

Ja laatst dus de Jackson Five bij het Amsterdamse gezin! Denk idd bewust

2 likes

Kennen jullie eigenlijk alle gezinnen nog?

De Deijs familie in de kleine roze flat met prins Jordy (en de Jordy tattoos)

De Baumgards in dat mini huisje en die ene dochter die te pas en onpas op de viool speelde

De Quaedackers met die veel oudere man (Rip)
En heel veel meisjes vooral

Willy Vink uit Den Haag en haar kinderen die ook allemaal in de buurt woonden

De lopez familie van Papa Jay en 5 kindjes

En de Nagelkerkjes met een enorm huis, overal van die lelijke kitch kitchen patronen en al die kinderen die enorm op elkaar leken en de hele dag snoep vraten

K was Willy Vink echt totaal vergeten alweer

6 likes

Nou dan wordt het tijd voor gereformeerde kerkmuziek bij de Jelies

@Zemraluani ik ken de baumgards, papa Jay, die quaedackers een beetje en de rest niet.
Ik vond die laatst altijd een beetje naar om te kijken. En dat huis moest zo erg opgeknapt worden. Hoop dat dat inmiddels wat is verbeterd.

1 like

Ik voel me altijd zo’n slons als ik zie hoe schoon dat huis van Janneke en Johan is :sweat_smile: Het was nog nooit in me opgekomen om de kozijnen van de voordeur schoon te maken haha

3 likes

Ik zag laatst voorbij komen dat Papa Jay is getrouwd! Hij had wel echt de gunfactor wat mij betreft :heart:

6 likes

Of dat als je de vensterbank schoonmaakt je natuurlijk ook de bank afneemt! En als je een lamp vervangt dat je het plafond poetst.
En door de jelies wil ik graag een keer naar Urk lol.

5 likes

Ben wel benieuwd hoe het gaat met de familie Deijs, dacht dat 1 dochter erg ziek was de laatste keer?

Quaedackers kon ik toen echt slecht naar kijken, vond dat zo sneu.

3 likes

Omg hoe Rob en Thaila met 1 zo’n kutemmertje in dat bubbelbad bezig zijn en dat die hele kelder onderloopt, ik zit gewoon te schreeuwen van ergernis.

2 likes

Iven is echt mijn droomvent gewoon

4 likes

lijkt me sowieso ongemakkelijk om als kapper op Urk te zeggen als je een praatje moet maken met je klanten hahaha

1 like