Een huis vol

Ja dit dus. Vond het ook een beetje naar dat die moeder zo hamerde op dat de band tussen haar en Julia niet fantastisch is en tijdens de hightea dat nog even benoemen met:“We kúnnen het wel gezellig hebben…he”
Vind dat een beetje een nare manier van je dochter ervan bewust maken dat het niet lekker loopt. Je zet je eigen kind een beetje te kakken op tv

18 likes

Ook haar smaak een soort van “afkraken” tijdens het shoppen voor een nieuwe schooltas. Kies jij dit??? Zo licht?? Dat is iets wat ík zou kiezen, niet jíj :scream:
Krijg je nou toch een beetje smaak?

Oid zoiets was het. Vond ik ook een beetje een nare bijsmaak hebben. Alsof alles wat ze daarvoor uitkoos dan niet goed was ofzo

Janneke benoemde ook wel eens dat Jennie eerst andere kleding droeg (meer zwart en nu meer licht). En dan iets van dit pas beter bij haar karakter incl knuffel daarna oid. Maar hoe zij het zei en hoe Jantina het benoemt is echt en weeeereld van verschil.

23 likes

Die Jantina is zich ook heel bewust van de camera en wil graag overkomen als een hippe moeder (incl ankertjes vest en skinny jeans in laarsjes haha) heb ik het idee

4 likes

Ankertjesvest want ze zijn een :sparkles: schippersfamilie :sparkles:, geen gewone walfamilie

26 likes

Blijf dit zo’n mooie term vinden als walmens

9 likes

ik ben door de posts hierboven ineens aan het nadenken over het woord ‘walvis’ en dat slaat eigenlijk echt nergens op

25 likes

Ik heb bij Jantina ook het idee dat ze wat inspo bij die bakkersfamilie heeft gehaald. Gewoon in sommige maniertjes en hoe ze dingen zegt.
Hun huizen lijken toevallig ook nog eens op elkaar haha.

4 likes

Helemaal mee eens. Vind haar van alle seizoenen die ik heb gezien echt wel de meest “typische puber” die wil zich gewoon afzetten en is boos op alles en ja dat hoort zo bij die leeftijd. De 1 pubert meer dan de ander. Ik heb het zelf ook erg gehad vandaar dat ik me er nog een beetje in herken. Mn ouders waren stom, kut en sukkels. Mn vrienden waren leuk. Zij snapten het allemaal niet!! En ohhh wat waren zij toch niet cool zeg bleeeh. Echt dat hele afzetten. De een heeft dat meer dan de ander. En om dat kind erop af te rekenen nee. Hebben mn ouders gelukkig ook nooit gedaan. Achteraf zeggen ze wel je hebt 3 jaar lang heel erg gepuberd en je was altijd kwaad op ons :joy: maar ik wilde dan alleen bij vriendjes/vriendinnetjes zijn. Hallo, die fase zijn we allemaal doorgegaan maar de 1 heeft er wat meer “last” van dan de ander. En dan had ik nog niet eens last van 7 jongere broertjes/zusjes in huis!

6 likes

Sowieso met zoveel mensen in (een klein) huis lijkt het me lastig dat je nooit écht alleen bent. Altijd anderen, lawaai enz om je heen, weinig privacy :exploding_head:

4 likes

Oos die niks wil afgeven aan de voedselbank, typisch haha

ik vroeg me laatst nog af: wie gebruikt er ooooit die knipperstand van de kerstlampjes? maar uiteraard de Buddenbrucks

27 likes

Het is een kind van 5 ofzo :flushed: zou dat niet meteen ‘typisch’ noemen

6 likes

hij kan er niks aan doen maar ik vind het wel typisch gedrag van een een jongste kind dat een beetje verwend wordt en dat gewend is dat alles voor hem is

4 likes

Ik vond het ook zo typisch dat Jantina helemaal de aandacht naar haar toe trok op die middelbare school. Euh meid, je bent daar voor je kind, niet om herinneringen op te halen. Die jongen leek het ook niet zo leuk te vinden.

Het was trouwens echt heel lief hoe Twiggy sprak over Seven. En dat ze Cynthia bedankte voor het lekkere ontbijt :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

janneke & cynthia lijkt me best een leuke combi

8 likes

Cynthia en Janneke die gaan koken samen😅

8 likes

dan wordt het gewoon heel veel vegan boter

4 likes

Ik heb iven gekozen, vind hem echt leuk haha ook leuk dat hij creatief is en niet zo saai

2 likes

Wie is Jasper? :sweat_smile: Hij heet Jozua.

4 likes

Wie zijn zijn ouders dan?