Johan is zo trots en dankbaar en mijlpaal.
Leren fietsen op je ZESDE nawh
Oh ik zou echt niet hoeven ruilen met Sven, wat erg zo op je 15e vadertje en moedertje spelen
Als een huis vol terugkomt met een nieuw seizoen en 1 gezin mag niet meer meedoen, welk gezin moet dan weg?
- Jelies
- Buddenbruck
- Cudogham
- Zeldenrust
0 stemmers
Bij die andere families heb je best vaak lieve/schattige/hartverwarmende fragmenten (bijv hoe lief Thaila is voor haar moeder of dat Pixie zegt dat ze trots is op Seven met het fietsen). Bij de Zeldenrustjes heb ik dat helemaal niet. Ik vind die kinderen ook niet grappig of schattig ofzo.
Je ziet ook veel minder van hun karakter vind ik. Vind bijv dat stuk in het restaurant van Kik & zijn ouders echt lief en dan zie je hoe lief Kik is etc. Bij de Zeldenrust heb ik geen idee van de karakters (of uberhaubt namen) van de kinderen.
Ik vond het zo zielig dat die jongen van 4 zo verdrietig was omdat z’n vader weg zou gaan
Vind dat die jongens van de buddenbrucks ook niet veel in beeld komen. Die oudste kan ik herkennen en xaviee omdat hij vaak helpt. Maar de rest? Ik weet na al die seizoenen nog steeds niet wie wie nou is.
Oh ik vind die kinderen wel echt schattig, vooral die kleine meisjes.
Haha dat heb ik ook, de oudste 3 boys weet ik wel en toetie natuurlijk, maar al die jongens daartussen
Dit idd. Dit hele gezin is gewoon oersaai en degelijk. Bij de Jelies is het ook degelijk maar daar heb je nog het Gristelijk aspect wat het over de top maakt waardoor je lekker kunt cringen. De zeldenrustjes hebben niks ‘extra’s’ ofzo
Ja en de Jelies zijn ook wel echt heel lief naar die kinderen toe, dat vind ik leuk om te zien. Bij Zeldenrust heb ik dat nauwelijks gezien eigenlijk.
De familie Zeldenrust is toch ook super christelijk? Maar dat zie je misschien wel minder, lijkt wat moderner ofzo.
Ik vind ze ook wat saai, maar vind juist dat ze best veel met de kinderen doen. En ze eten iig een beetje gezond (maar ook saai om naar te kijken).
Ik hoop bij de familie Zeldenrust niet dat de kinderen zich als pubers zo gaan opstellen tegenover hen als de oudste. Ik heb het vooruit gekeken bij NPO dus ik weet even niet welke aflevering het is, maar ze neemt haar telefoon op als haar vader belt met “wat moet je”. Als puber was ik ook niet super vriendelijk, maar dat is wel onbeschoft
Ik was nog aan het terugkijk, maar heb echt gelachen om Rob die bij het verkeerde huisje bonkt met: ‘politie!!’
Ik heb ergens wel een beetje medelijden met haar. Bij de oudste twee van de familie Jelies zie je bijvoorbeeld duidelijk dat zij een groot gezin niet erg vinden, maar volgens mij vind Julia het helemaal niks. Ook toen ze bij de high tea aangaf jaloers te zijn op de jongste want zij krijgt altijd aandacht. Daarmee haalde ik er uit dat ze gewoon de aandacht mist. En ja, ook gewoon ontzettend aan het puberen.
Op zich zijn die ouders ook niet echt in het belang van de oudste kinderen aan het handelen dus ik vind alle rebellie van de wereld geoorloofd.
Jaa jullie hebben gelijk ook inderdaad. Ik dacht vooral bij dat specifieke voorbeeld van: waarom zeggen ze daar niets van
Haha ja ook christelijk maar minder gericht op hoe mannen en hoe vrouwen zich volgens de bijbel horen te gedragen ofzo.
En ze eten idd normaal, ook saai om naar te kijken . Ik verwonder me graag over een pan met 3 liter ‘jus’ gemaakt van boter, boter en eh boter
Ja een echte puber. Denk dat ze nog veel gaat botsen met de moeder.