Een random fact over jezelf

Hahahahha oh bah!

Ik geloof niet in monogamie maar heb al wel 5,5 jaar een vaste relatie waar ik gelukkig mee benā€¦

3 likes

Ik heb oogruis ( snow vision) al vanaf mijn geboorte

1 like

Ik merk het niet, ben het zo gewend dat ik het niet meer zie , maar als ik er op ga letten is het wel storend

2 likes

Ik weet het ook pas sinds een aantal jaarā€¦ dacht altijd dat iedereen het had totdat ik er een keer over begon en iedereen me aankeek alsof ik van mars kwam.

2 likes

Ik ook! Dacht dat iedereen dat had. Ben weleens raar aangekeken toen ik het had over ā€˜luchtbelletjesā€™, want zo ziet het er voor mij uit.

1 like

Hm interessant! Puur uit interesse, is het dan nog niet ter sprake gekomen in je huidige relatie of denk je dat je het niet zou willen op het moment?

Ik eet met men mes en vork in de verkeerde hand

2 likes

Nog niet echt te sprake gekomen of behoefte aan gehad, merk dat ik nu wel begin te neigen naar een open relatie maar vind dat lastig aan te kaarten en de nood is ook nog niet zo heel hoog!

Lief dat je reageert :slight_smile:

De tenen aan mijn linkervoet kan ik niet/amper buigen.

1 like

Ik vind friet niet mega lekker. Eet liever spinazie

3 likes

Ik moet in een dubbeldekker NS trein altijd bovenin zitten, kan niet knipogen ennn vind bakken echt heel leuk, niet per se het opeten maar gewoon mensen blij maken met baksels vind ik heel chill

1 like

Ja sta er zelf ook niet afwijzend tegenover en vind monogamie sowieso een heel interessant onderwerp om over na te denken en te discussiĆ«ren Haha, maar denk zelf wel vaak dat ik die ā€˜overstapā€™ spannend zou vinden. Maar goed, denk dat je met goede en eerlijke communicatie al heel ver kunt komen

1 like

Hmm bij mij is de aura van migraine meer een soort van wazige halve cirkel die steeds groter wordt en beweegt. Wordt ook niet donker, meer alsof je in een felle lamp hebt gekeken en daar nog vlekken van ziet

1 like

Wat dat betreft dat laatste zouden we een goed duo vormen. Ik houd meer van eten dan bakken.

2 likes

Klinkt als een winning team. Als je van extra citroenige cheesecake houdt en je bevindt je toevallig een keer in Amsterdam e.o. wees welkom, anders gaat 90% toch maar richting de holle kies van Mn vriend

1 like

Ik vind mensen die niet tegen hun huisdieren praten vreemd. Ik kan er echt van genieten als ik tegen mijn kat miauw en hij terugmiauwt (zo hadden we gister maar liefst een paar minuten een ā€˜gesprekā€™)

5 likes

Ik heb een geel randje rondom mijn pupil en daardoor krijg ik altijd vragen of ik kleurlenzen draag. Is niet zo :rofl:

1 like

Ik mis een snijtand linksboven, van mijn moeder geƫrfd. Die mist ze overigens alletwee.

Dat doe ik ook. Maar ik denk dat het bij mij uit schuldgevoel komt omdat ik nooit op blote voeten mocht lopen thuis.