Een random fact over jezelf

Ik heb dat ook! Voor mij is dat normaal maar als ik met nieuwe mensen eet valt het soms weer op

1 like

Ik kan mijn ellebogen tegen elkaar doen achter mijn rug en mijn tong op een gekke manier vouwen.

Oh en ik kan drinken niet in één keer doorslikken ofzo? Het gaat altijd eerst even mijn mond door. Haha, zo klinkt het heel goor.

1 like

Een vriendin heeft mij ooit (semi per ongeluk) geprikt met een potlood. Dat stukje grafiet zit nog steeds in mijn hand. Custom tattoo.

6 likes

Ik ben voor zover ik weet nog nooit verbrand geweest op het puntje van mijn neus na. Bovendien blijk ik in de winter juist meer kleur te hebben dan andere mensen, maar ben ik in de zomer juist de bleekscheet en I love it :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten.

Ik wiebel altijd met mijn rechterbeen voordat ik in slaap val

Ik heb hele kleine teennagels. En een te korte tongriem waardoor ik mijn tong dus ook niet uit kan steken (en niet echt kan tongen…).

1 like

Ik ben altijd moe!

2 likes

Ik lik altijd mijn bord uit. Ok, niet in een restaurant of met anderen (anders dan mijn vriend) erbij

1 like

Ik heb me een halve minuut zitten afvragen wat een wij steen is.

Ik ga maar terug naar bed denk ik.

1 like

Ik heb ook een rare kleine teennagel. Het groeit gewoon recht omhoog, een soort van mega steile schans. Mijn vriend noemt het altijd mijn kleine skate ramp.
image

16 likes

Ik vind cola intens goor

2 likes

Ik heb dit ook!

1 like

Ooh dat van dat drinken heb ik ook. Ik kan shotjes ofzo ook niet atten.

4 likes

Ik lust absoluut geen alcohol :nauseated_face:

1 like

Nee ik vind t ook niet lekker, maar vroeger (haha, bedoel toen ik 16/18 was) en shotjes stoer waren, kon ik het al niet.

Ik durf geen enge boeken te lezen omdat ik dan nog steeds niet kan slapen

Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe dit eruitziet.

Ik kan er niet tegen als iets om mijn nek zit, of als iemand mij daar aanraakt. Zo vind ik het naar om een (strakke) coltrui aan te hebben. Dit had ik al toen ik klein was. Word er dan echt helemaal naar van.

3 likes

Dit heb ik ook!

1 like