Een random fact over jezelf

Dit is een bekende droom/nachtmerrie! Ik heb hem ook heel vaak gehad. Als je erin gelooft duidt het op stress oid.

Haha ik ben nu nog steeds gestresst maar droom gelukkig niet meer over dat mn tanden uitvallen :stuck_out_tongue:

Elke dag van de week heeft een andere kleur in mijn hoofd. Maandag is rood, dinsdag blauw, woensdag oranje, donderdag geel en vrijdag grijs. Zaterdag en zondag zijn een soort vaag roze.

9 likes

Dit heb ik ook, maar dan met ietsje andere kleuren. Woensdag is bij mij geel en donderdag groen :joy: vrijdag heeft niet echt een kleur denk ik, en zaterdag en zondag grijs. Maar bij mij zijn dit de kleuren die in de kleuterschool werden gebruikt om de dagen van de week te leren!

2 likes

haha bij mij is het
geel-wit-roze-oranje-groen-rood-blauw

2 likes

Dat heet synesthesie

Je hersenhelften werken dan net even anders met elkaar. Cijfers en woorden in kleur zien.
Kan erfelijk zijn. Ik, mijn zus en nicht hebben dat ook.

3 likes

Die droom heb ik ook heel vaak gehad! Eerst zeker 1 x per maand, maar als ik er nu over na denk echt al tijden niet meer.

Hee dit heb ik ook! Ofja, op mijn linker ā€˜wijsteenā€™ zelf eigenlijk. Mijn moeder zegt altijd dat dat mijn sexy teen is :sweat_smile:

Mijn voortanden staan niet precies in het midden. Het is niet zo erg als bij Tom Cruise overigens.

2 likes

@Pantalones

2 likes

Ik vind kipfilet met poedersuiker heel lekker

3 likes

Hoe ben je daar ooit achter gekomen? :smiley:

1 like

:joy::joy: Ben meteen foto van Tom Cruise gaan opzoeken. Heb dat echt nooit door gehad!

Tijdens een wild gourmetmoment. Pannenkoekje op de plaat, kipfiletje op het bord en toen ontstond er wat verwarring op het bord :upside_down_face:

4 likes

Ik heb als ik lach aan 1 kant 1 kuiltje en aan de andere kant 2 :yum:

Ik ook!!! Maar mijn ene kuiltje zit echt midden op mijn wang, onder mijn oog. En bij jou?

Bij mij zitten de eerste kuiltjes daar waar ze horen als je lacht, naast je mond zegmaar en die tweede zit dan aan 1 kant een cm meer naar Mn oren toe.

Beetje lastig uitleggen haha

Ik drink nooit het laatste laagje uit een fles(je) drinken, het lukt me gewoon niet. Dat vind ik dan niet meer lekker ofzo. Mijn vriend ergert zich hier echt kapot aan haha.

1 like

Ik heb hetzelfde. Maar het onderste laagje smaakt ook gewoon echt minder lekker!

1 like

Yes een medestander! Ga dit gelijk aan mn vriend laten lezen hahaha

1 like

Hahaha love it. Een vroegere vriendin van me dronk het onderste laagje ook nooit, omdat ze geloofde dat al je spuug zich daar ophoopte hahaha

1 like