Een random fact over jezelf

Als ik meerdere glazen drinken inschenk schenk ik bijna altijd, (voor zover ik kan zien, ik meet het niet na of course) precies dezelfde hoeveelheid in, zonder dat echt te proberen.

Heel erg niet interessant hoor haha. Gewoon een klein grijs puntje onder de huid.

1 like

Dat heb ik óók! Bij mij zit het alleen op mijn kin en is het blauwig en eigenlijk wil ik er wel van af. Zou je dat gewoon kunnen laten weglaseren? Zo’n klein puntje?

Dit heb ik ook! Heb een foto proberen te maken om het te laten zien, maar is moeilijk vast te leggen haha. Echt al vanaf groep 7/8 zit die er in.

Haha, blijkbaar best een universele ervaring, gezien de reacties

1 like

Ik heb dat als kind expres gedaan in een wondje op m’n been. Zit er ook nog steeds.

Dit heb ik ook! Of eigenlijk net wat anders. Ik kan er niet tegen als er mensen aan mijn nek zitten of strakke kettinkjes. Ik krijg het dan benauwd en word angstig. Mijn moeder zei laatst dat ik tijdens de geboorte ook twee keer de navelstreng strak om mijn nek had. Wellicht komt het daar vandaan

1 like

Ik draag altijd een megastrak corrigerend ondergoed hempje onder mijn kleding, maakt niet uit wat ik aan heb of hoe warm het is. Ik heb het niet nodig om iets te corrigeren ofzo maar zonder voel ik me naakt. Ik heb er dan ook ongeveer 20 in de kast liggen.

5 likes

Jaa ik heb dat ook! Geen corrigerende maar het liefst wel net een paar maatjes te klein zodat het lekker platdrukt. Ik doe het alleen niet aan als ik met vriendinnen ben of alleen thuis, maar zonder zo’n hemdje naar mijn werk of school is echt onmogelijk

3 likes

Ik draag onder een rok of jurkje in de zomer altijd een corrigerend broekje. En heb ook een heel assortiment in m’n kast liggen.

1 like

Hoe bedoel je droog? Met niks erop?

Ja een vriendin van mij heeft dat precies ook, als je met je handen in de buurt van haar nek gaat krijgt ze echt een schrikreactie. Ook de navelstreng om de nek gehad bij de geboorte. Heftig dat zo’n gebeurtenis waar je je niks van kunt herinneren toch onthouden blijft op de een of andere manier.

2 likes

Precies ja! Moet er ook niet aan denken om van die chokers te dragen. Krijg het daar ook heel benauwd van. Voor zover ik weet heb ik de navelstreng niet om mijn nek gehad, maar dat zou wel een verklaring kunnen zijn.

3 likes

Mijn hobby is het uit de knoop halen van dingen, van oortjes tot kerstverlichting luv it

2 likes

Jouw naam? :joy:

3 likes

Altijd als ik het licht aandoe omdat het te donker wordt moet ik het ook meteen weer even uitdoen, om te kijken hoeveel verschil het nou eigenlijk maakt.

1 like

Ik heb een ziekelijke haat voor bananen.
Ik ren er zelfs voor weg.

Geen idee waar het vandaan komt🤣

3 likes

Ik heb 5,5 jaar als kind met een blindedarm ontsteking rondgelopen en de desbetreffende dokter vond dat ik mij aanstelde.

Ik heb aan de binnenkant van mijn pink, tegen mijn ringvinger aan dus zeg maar, een moedervlekje en ik denk altijd bij mezelf als ik ooit ergens dood gevonden wordt is dat dé manier om me te identificeren want ik ken niemand die dit heeft.

3 likes

Ik kan niet goed slapen als iemand met z’n gezicht naar me toe ligt (en vaak ook nog adem in m’n gezicht uitblaast)

14 likes