Een random fact over jezelf

Voordat ik geopereerd werd aan mijn kaken, kon ik mijn tong uitsteken zonder mijn kiezen van elkaar te halen

2 likes

Ik maak altijd 2 boodschappenlijstjes. Één met gewoon alle dingen die we moeten hebben en dan een nieuwe met alle producten op de volgorde waar ze te vinden zijn in de winkel.

6 likes

dat is echt zo slim, maar mijn lidl verbouwt de tent bijna elke week opnieuw :sob:

1 like

Ik heb eentje op mijn ringvinger (tegen mijn pink).
Als mijn handen vuil zijn of ik heb een boterham met veel choco gegeten, denk ik nog steeds dat het vuil is. :roll_eyes:
Ik schaam me er soms voor omdat het lijkt alsof mijn hand niet proper is.

Ik ben verslaafd aan Nivea (die blauwe pot), maar eigenlijk alleen voor het slapen. Ik kan dan zo 3, 4, 5x opnieuw mijn handen en voeten insmeren. Als ik ergens anders ga slapen en ik heb geen Nivea word ik lichtelijk gek. Gebruik dat spul ook echt al sinds kinds af aan (toen van m’n ouders :laughing:)

1 like

Ik moet altijd mijn voeten onder een dekbed hebben, anders val ik niet in slaap.

2 likes

Dit heb ik ook! Lekker ook met dit warme weer🤣

Omg ja dit! En mijn vriend ligt echt ZO vaak met zijn kop naar achteren zodat hij recht in mn gezicht blaast. Ik ben eigenlijk echt heel rustig maar dan krijg ik echt vuur in me! :rage:

2 likes

ahaha zo herkenbaar, ik word dan ook echt gek

2 likes

Ik heb donkerblond haar

Ik heb sinds mijn 10e grijs haar

3 likes

Ik heb een moedervlek op m’n schaamlip. Al sinds jongs af aan en de eerste keer dat ik het zag was ik bang dat er iets mega mis was omdat het zo donker was hahaha

Maar nee, gewoon een moedervlek. Zo’n rare plek

4 likes

Hee ik zie een taartje achter je naam staan. Betekent dat dat je vandaag jarig bent? Gefeliciteerd!

1 like

Ja klopt! Dankjewel :smiley:

Ik heb ook dat ik niks om mijn nek wil. Vind het ook verschrikkelijk om naar de kapper te gaan en dan zo’n cape die strak zit om je nek.
Ook heb ik hele gevoelige oren en kan ik niet bij mensen in de buurt zijn die wat zwaarder ademen.

De laatste keer dat ik mijn verjaardag heb gevierd is toen ik 14 werd.

Mijn rechteroor werkt niet goed, maar daar maak ik regelmatig misbruik van.

Ik heb een hele lange tong en raak makkelijk tot aan het puntje van mijn neus

Ik heb geen glad gehemelte, maar er zit een botje waardoor ik vormpjes kan maken met kauwgom.

2 likes

Echt volledig grijs? Bizar! Verf je het dan sinds die tijd of niet?