Een random fact over jezelf

Ik heb jarenlang hele erge rijangst gehad. Mijn rijbewijs gehaald en daarna jaren niet gereden, omdat ik gewoon niet durfde. Drie jaar geleden ben ik met mijn vader dagelijks gaan oefenen en sindsdien durf ik weer!
Snelweg blijft moeilijk, maar ik kom tenminste weer ergens…

1 like

Nee dat gelukkig niet! Ik heb alleen een plukje grijs haar dus het valt mee :slight_smile:

1 like

Ik heb eens in de zoveel tijd een random obsessie. Ik heb bijvoorbeeld een obsessie gehad met plaggenhutten. En nu dus met verdronken dorpen en scheepswrakken.

8 likes

Wow, heftig. Hoe zijn ze/ben je daar uiteindelijk achter gekomen, aanhoudende klachten?

Ik heb geen normale nagel op mijn kleine teen, meer een hompje is t

4 likes

Als ik geen schoenen aan heb, loop ik op mijn tenen.

3 likes

Die van mij groeit omhoog!

Bij mij is het ook een soort omhooggroeiend hoopje! #twins

2 likes

Ik heb een stuk rib in mijn neus

1 like

:anguished:

Oké stukje kraakbeen van een rib. Wel van een donor.

Ik ben gek op horrorfilms zoals Annabelle en The Conjuring, maar ik word er altijd zo tering bang van. Dan durf ik bijna niet naar de wc te gaan als het donker is en als ik dan wel ga heb ik het gevoel dat ik bekeken word en doe ik alle mogelijke lampen aan.

Zelfde met het programma Ghost Adventures.

3 likes

Ik doe altijd mijn make-up op en daarna ga ik pas douchen (zonder haar nat te maken). Door damp oid wordt het dan stuk mooier

11 likes

Met mascara ook? Bij mij loopt waterproof mascara ook uit door damp.

Haha ja ook! Ik heb goede afzuiginstallatie dan denk ik, want draag geen waterproof! ‘Gewoon’ de Catrice glam & Doll 2 laagjes, #nospon

1 like

Krijg je dan niet gewoon hetzelfde effect als met een setting spray? Dat vind ik het ook echt afmaken, alsof dan alles samen “smelt” ofzo.

1 like

Mijn raarste gewoonte. Ik hield altijd heel erg van als je naar het strand was geweest en je dan daarna zo het zand van je hoofdhuid kunt krabben. Toen dacht ik eens, ik ga dit doen maar gewoon thuis, met zout. Het liefst grof zeezout. Is zoooo heerijk om van je hoofd af te pulken. Je krijgt er een soort gratis strandcoupe bij. Echt lekker.

16 likes

Ik praat in mijn slaap en slaapwandel, en dat laatste geeft echt rare taferelen in de nacht :relaxed:

Ik vind spoilers niet erg en kijk Wie is te Mol makkelijk 3 x opnieuw.

1 like

Ik word helemaal naar van vriezers. Vooral iets in de vriezer leggen of het eruit halen, en dan dat geluid van dat schrapende ijs. Omg kippenvel als ik er al alleen aan denk.