Een random fact over jezelf

Haha ja denk het wel ja! Dat gebruik ik dan dus nooit :wink:

Edit omg is dit nutteloze beutylifehack#influencer

1 like

Ik had vroeger 2 denkbeeldige vriendjes waar ik urenlang mee speelde :smile:

1 like

Ik spreek Russisch.
(maar ik ben mascha niet)

7 likes

Als ik een groepje mieren zie krioelen moet ik altijd bijna overgeven.

2 likes

Vooral rode. Of maden.

Ik heb sinds mijn 21e een stuk of 10 grijze haren

Ik stem mijn parfum af op mijn outfit.

2 likes

Ik krijg traanogen en kippenvel bij de gedachte aan dat iemand op een ijslollystokje zuigt of knaagt. Brrrrrā€¦

En als ik heel erg sport en ren gaat mā€™n tandvlees van mā€™n ondertanden jeuken en irriteren. Echt heel irritant!

hahaha aaah als ik hier aan denk krijg ik het ook.

En ik krijg ook jeuk van hardlopen! Maar vooral op mā€™n rug en buik

1 like

Haha met pure chocola heb ik het niet, maar wel met mint. Vooral smintjes werken goed.

Ik krijg altijd een kriebel in mn linkerbil op het moment dat de kapper mn haar knipt :joy:

7 likes

Ik kan zelf mā€™n schouders uit de kom bewegen.

Ik durf geen auto te rijden en nu met mā€™n nieuwe baan moet in het weer gaan oppakkenā€¦

Ik kijk/luister altijd naar James Charles om makkelijk in slaap te komen.

Voor degenen die hem niet kennen, hij is een beauty YouTuber die super snel praat en in het algemeen voor de meeste mensen totaal niet rustgevend klinkt haha.

4 likes

Ik heb nog nooit sushi gegeten

4 likes

Is dit topic met of zonder omg reacties haha.

Ben je niet aan het veroordelen, zo bijzonder is sushi nou ook weer niet, maar had niet verwacht dat er nog mensen zijn die echt nog nooit geweest zijn :exploding_head:

1 like

Haha je mag omgā€™en hoor! Ben allergisch voor soja dus vandaar dat het geen handige combi is, maar had het allllang een keer zelf kunnen maken natuurlijk. Trekt me gewoon niet zo aan, rijst met zeewier bleh

1 like

Heb je al overwogen om in een automaat te rijden? Dat heeft mij erg geholpen met mijn rijangst

Ja, mij ook! En nu - heel wat jaren later - rij ik weer schakel en ben ik zo goed als over mijn angst heen. Maar automaat was voor mij heel fijn om aan de onoverzichtelijkheid van het verkeer te wennen. :wink:

1 like

Ik lees tijdschriften altijd andersom. Begin dus bij de laatste bladzijden en ik ben uitgelezen op pagina 1.

3 likes