Een random fact over jezelf

Ik vind kikkers er leuk uitzien maar kan ze absoluut niet vasthouden, zo slijmerig en glibberig.

1 like

Ik verlies veel haar, al jarenlang. Toch word ik er niet kaler op.

Ik heb dit ook. Nooit geweten dat dit een naam heeft!

Ik ook! En vaak ben ik toch een beetje bang dat ik op een gegeven moment kaal word
 :sweat_smile:

Had/heb je dan een korte tongriem?

Ik ook! Wist niet eens dat het een naam had!! En blijkbaar heb ik 2 varianten ervan want ik heb ook hele korte pinkjes :open_mouth:

1 like

Bedankr voor de tip. Nooit echt bij stil gestaan.

  • Ik heb kromme pinken

  • Ik ben doodsbang voor bloed, krijg al aan paniekaanval als het ook maar een beetje vloeit

  • Ik heb lange maar zeer smalle voeten. Lengte maat 41/42, in de breedte maat 34. De sandalen van m’n destijds 10-jarige zusje zaten perfect, in de breedte althans.

  • Ik heb ook kinderhanden en -polsen, de handen van m’n zusjes zijn al een paar jaar groter dan de mijne.

  • Ik heb groene ogen met een paar bruine stippen. Behalve mijn moeder heeft de rest van mijn familie blauwe ogen.

2 likes

In het Nederlands heet dit hamerduimen.

Ik ging trouwens op die duimen googelen en blijkbaar schamen mensen zich ervoor? Durven ze niet hun duim op te steken ofzo? Het is maar je duim hahaha
Ik wist al dat het bestond door Megan Fox toen, maar heb er nooit een seconde bij stilgestaan dat je je ervoor moet schamen. Ga ik dus ook niet doen.

1 like

Ja, weird he? Het is een duim en hij werkt, wat wil je nog meer?

4 likes

Precies, ik kan ook gewoon typen hoor


Ik ben linkshandig maar doe behalve schrijven alles met rechts, zoals sport, gitaar et cetera.
Ik vind pannekoeken vies en pindakaas ook.

1 like

@May @anon76889665 Ik dus ook niet, totdat ik een aflevering van Elementary zag waarin het een plotpoint was, haha.

2 likes

En ik kan er ook nog eens supergoed mee gamen. :sunglasses: Ik had trouwens tot m’n tienertijd niet eens door dat mijn duimen anders waren dan die van anderen?

Of wat dacht je van je duimnagels lakken. :grimacing: Heb het ondertussen onder de knie, maar het was echt aankloten eerst, haha.

Ik vind het geluid van een föhn uitermate ontspannend. Ik val geregeld in slaap als ik mijn haar föhn.

Zelfde als ik in de auto zit. De stoel, gevoel van de weg, en dan 't geluid, ik ben zo gezellig op road trips, val altijd in slaap. Vraag me af of m’n ouders dit vroeger deden om me te laten slapen?

11 likes

Grappig mijn moeder at juist veel kersen en olijven, dingen waar ik altijd gek op ben geweest.

Ik heb m’n nagels altijd gelakt behalve Ă©Ă©n week per jaar van de zomervakantie.

4 likes

Ik kan mijn linkeroor wiebelen. Kon dit eerst ook met rechts maar die doet niet meer mee.
Ik geef de schuld aan mijn piercings die links zitten

1 like