Ik kan mijn ogen trillen.
Ik kan m’n oren tegelijk laten wiebelen terwijl er niets anders in m’n gezicht beweegt
Ik hang de was alleen op als elk kledingstuk 2 dezelfde kleur knijpers kan hebben
Ik was m’n handen miljoen keer per dag
Ik heb er een! Lelijk ding
Ik weetniet zeker of dit hetzelfde is als een zogeheten “hamerduim” een vriendin van mij zei vroeger altijd dat ze dat had. Zijn wat korter dikker en meer afgestompt. Kan het niet goed uitleggen.
De hele dag door? Weet je dan hoe veel stappen je gezet hebt aan het einde van de dag?
Ik vind honing, ananas en asperges heeeel vies!
Ik deed dit ook altijd, maar nu heb ik schijt en zit ik echt hevig te playbacken/dansen op de fiets of als ik de hond uitlaat, haha
Ik zing gewoon hardop mee, zit niet voor niets op zangles
(oke eigk zing ik nog steeds vals maar care dus)
Ik heb flink hoogtevrees en bijna niemand weet dat!
Dan ben je lesbisch hoor.
Tenminste dat werd rondverteld op mijn basisschool
Doe ik ook!! Ik heb altijd wel een woord in mijn hoofd en dan tel/spel ik de letters van dat woord, bij iedere stap/ trede 1 letter
Mijn geheugen is heel erg slecht, mijn bijnaam is dan ook zeef. Ik maak altijd notities van alles. En iedere dag maak ik een lijstje met wat ik die dag allemaal moet doen en streep ze af.
Ik ga niesen als ik pure chocola eet, of iets met mint of sterke alcoholische drank.
Ik ook als ik hele sterke kauwgom net in m’n mond heb gedaan indd!
Haha dat je opeens van die grote plukken haar in je handen hebt, nachtmerrie!
Ik heb meer dan 30 tattoos.
Heel erg herkenbaar, vooral bij mensen die ik niet zo goed ken. En dan denk ik dat ik niet geloofwaardig over kom en dan wordt het een heel raar gesprek. Kortom ik ben echt socially awkward en ik wil er echt vanaf.
Dit heb ik ook! En hamerduimen. Ben zo perfect.
Mijn man ook❤️😍 zo cute. Zijn moeder zei altijd, later als je groot bent word je vrouw verliefd op dat ene kuiltje! Is ook gebeurd haha
Ja doe ik ook!! Gewoon beetje nagellak op m’n teentje. Anders zielig voor die kleine! Slijt er wel snel af trouwens.
Ik ben amper 1.60 terwijl bijna iedereen van de rest van mijn familie allemaal langer dan 1.80 is. Al sinds mijn geboorte ben ik best klein, ookal hadden de doktoren een hele grote baby verwacht en toen kwam daar opeens een baby twee dagen te laat met premature verschijnselen op de wereld.
En nee, ik ben niet omgewisseld, want ik lag sinds ik geboren was constant bij mijn moeder.