ik ook! en mijn moeder ook, echt precies op hetzelfde plekje. The power of DNA.
Ik heb een heel scherpe reukzin vind ik zelf. Niet altijd even handig
Je kan op basis van mijn haarkleur en wel of geen nagellak opmaken hoe het met mij gaat.
Haha ja rucola paardenbloem vind ik ook heeel erg. Ik vind lamsvlees heel erg smaken naar hoe een zwetende man zou ruiken, echt zo’n kruidige zweetlucht. Krijg het echt niet weg
Mijn haar neemt allemaal geuren op. Als ik een cake bak of roti of curry maak is het het ergst. Dan draag ik die geur de volgende dag overal mee naar toe. Vind dat echt vies.
Ik heb een scheve mond
Met de föhn er doorheen gaan wil soms wel helpen. Maar wassen is eigenlijk het enige dat echt helpt.
Ik houd er soms ook rekening mee met eten. Dus geen roti de dag voor een sollicitatiegesprek
Als ik lach is mijn onderlip scheef en met praten schiet ie wat naar beneden de scheve kant op. Lastig uit te leggen in woorden, haha
Ik kan m’n neusgaten afdekken met zwemmen bijv. door het stukje tussen neus en lippen.
Kan m’n ellebogen extra doorbuigen en dan lijkt het alsof ik een gebroken arm heb HAHA
Wtf
hahah dit is ook wel echt nextlevel, of was diegene wel in de liveshows beland? Anders vind ik het heel knap
Ik vind dit een racistische opmerking. Hoezo een zwetende Turkse man?
Wat is er mis met gewoon een kruidige pentrante lucht?
Alsof alle Turkse mannen stinken naar kruidig zweet…
Ik heb aan een kant twee kuiltjes in mijn wang, aan de andere kant niets.
Ik kan m’n neus likken
Ik stap uit bed op het uur, kwart over, half of kwart voor. Nooit ertussenin.
Mijn ochtendroutine duurt altijd een half uur en ik ben elke ochtend aan het haasten.
Ik vind het epileren van haar tussen mijn wenkbrauwen heel chil.
ik kan uren filosoferen over een klein woordje
Jaa sorry dat is niet heel handig geformuleerd Woonde met een turkse man in een huis waarmee ik het associeer, maar wil zeker niet zeggen dat iedereen zo ruikt. Heb het aangepast!
Ik heb hetzelfde probleem en merk dat als ik mijn haar los draag de geuren extremer worden opgenomen dan wanneer ik mijn haren vast heb. Dus maak altijd een knotje. Geen geweldige life changing tip sorry