Een random fact over jezelf

Nope, hij haalde de liveshows niet eens volgens mij haha #creepalert

1 like

Ik kan mā€™n neus likken

Ik stap uit bed op het uur, kwart over, half of kwart voor. Nooit ertussenin.

Mijn ochtendroutine duurt altijd een half uur en ik ben elke ochtend aan het haasten.

1 like

Ik vind het epileren van haar tussen mijn wenkbrauwen heel chil.

1 like

ik kan uren filosoferen over een klein woordje

Jaa sorry dat is niet heel handig geformuleerd :frowning: Woonde met een turkse man in een huis waarmee ik het associeer, maar wil zeker niet zeggen dat iedereen zo ruikt. Heb het aangepast!

1 like

Ik heb hetzelfde probleem en merk dat als ik mijn haar los draag de geuren extremer worden opgenomen dan wanneer ik mijn haren vast heb. Dus maak altijd een knotje. Geen geweldige life changing tip sorry

1 like

Hahaha geweldig, ik ga dit vanavond proberen. :grin:

1 like

Ik heb een scheve kop :frowning:

1 like

Aan de rechterkant heb ik een taille en links loopt gewoon recht

2 likes

Dit is eigenlijk een biecht: als ik alleen ben dan kook ik extra vroeg zodat ik vroeg in bed kan gaan liggen. Om een film te kijken, een boek te lezen of gewoon te internetten. Soms al om 17 uur of vroeger. Thee, yoghurt en wat te knabbelen mee naar boven.

4 likes

Als ik mā€™n wenkbrauwen epileer moet ik bij elk haartje dat ik eruit trek niezen.

3 likes

dat heb ik ook, en ik heb een keer opgezocht of meer mensen dat hebben. blijkt dus dat de zenuwen die een nies triggeren onder je wenkbrauwen liggen (ofzoiets)

2 likes

Leuk om te weten! Grappig is dat ik als ik mā€™n wenkbrauwen laat doen bij een salon (waxen/threading) dat ik het dan niet heb.

Dat heb ik als ik een puistje onder mn neus/op mn neusvleugel uitknijp

3 likes

Ik moet janken als ik zielige dieren op tv zie. Maar niet bij zielige kinderen.

13 likes

Ik moet huilen bij heel veel films. Maar in het echt niet om zielige dingen. Maar dus wel bij bijv. Big Hero 6 :joy:

2 likes

Dit heb ik ook! Als een dier in een film doodgaat moet ik keihard janken (meestal durf ik dat soort films niet eens te kijken), maar als een mens doodgaat kijk ik meestal zo: :neutral_face:

Ik vind het ook minder erg als een ā€œlelijkā€ iemand dood gaat in films.

2 likes

Dat heb ik ook!! Sowieso niet bij mensen, behalve bij vaders. Als vaders op tv huilen, huil ik mee