Een random fact over jezelf

Ik vind cola echt zo vatsig.

1 like

Huilen bij Big Hero 6 is volledig geoorloofd.

4 likes

Ik hou kopjes altijd ondersteboven voor ik ze gebruik. Ik kwam hier pas achter toen iemand anders me vroeg waarom ik dit deed.

3 likes

Eigenlijk erg verstandig, de moeder van een vriendin was een keer bijna gestikt omdat er een stukje glas in haar beker zat! (Doordat ze deze op elkaar stapelde)

1 like

Ik schiet altijd vol als ik een ambulance met sirenes en zwaailichten zie.

5 likes

Wooow glas in je keel, klinkt echt heel naar

1 like

Ja krijg ook gelijk rillingen als ik daar aan denk :eek:

Ik ben te zien op Google streetview voor mijn huis.

27 likes

Mijn huidige vriend heeft dezelfde naam als mijn vorige ex.

14 likes

Ik blaas meestal op ijs.

3 likes

Als ik kauwgom eet moet ik elke keer 3 keer niezen. Gaat vanzelf

1 like

Handig

Ik vind vlinders eng

4 likes

Ik ook :joy: Maar wel per ongeluk. Geen idee waarom.

1 like

Ik heb dit met gingerbeer!
Vervelend want ik vind het wel heel lekker

Ja ik ook wel! Het gaat meestal onbewust, tot dat ik het realiseer, en dan denk van: “Waarom blaas ik op ijs?”

1 like

Ik kan bijna alle westerse instrumenten bespelen :flushed:

22 likes

Ik heb op heel random momenten ineens een visioen van dat ik heel hard val. Dan loop ik ergens en zie ik plots voor me dat ik misstap of struikel en ter aarde stort. Dan moet ik die gedachte echt van me af schudden.

3 likes

Ik had best vaak nachtmerries over dat m’n tanden eruit vielen of afbraken dat ik ooit een schatting heb aangevraagd hoe veel het kost om een goed kunstgebit te krijgen en hoe veel vergoed word. Daar heb ik genoeg geld voor, en sindsdien heb ik geen nachtmerries meer erover en als ik dat wel heb dan ga ik in m’n droom gewoon naar de tandarts voor een kunstgebit

5 likes

Ahh ik herken dit zo erg! Heb dit vooral als ik snel een trap afloop, ben dan vaak bang dat ik val en mijn enkel breek.