EGF Boulevard

Maar je ziet de breedte niet eens :’) hoe is dit een boulevardwaardige post? Dit is gewoon een rare opmerking (breed voorhoofd??) over de vriendin van een youtuber.

8 likes

‘Niet lullig bedoeld hoor, maar goh wat een brede kop heb jij.’

Ik had vroeger een vriendin die haar zinnen vaak begon met ‘niet lullig bedoeld hoor, maar’… Heel vervelend, je had er ook zo weinig aan.

4 likes

Haha ja echt he. Wist niet dat we tegenwoordig ook ons voorhoofd moesten gaan laten versmallen bij de plastisch chirurg.

Iemand nog echt sappig BN-nieuws? :stuck_out_tongue:

het gaat toch niet om een breed hoofd, maar dat haar hoofd zo ver naar achter doorloopt zegmaar, met dat haar. Maar dat zal wel aan de hoek van de foto liggen oid?

Ik vind haar echt prachtig (ook hier) en zou willen dat ik zo veel volume in mijn haar had.

[Glennis Grace doet mee aan America’s Got Talent https://nu.nl/media/5271983/glennis-grace-doet-mee-americas-got-talent.html (via @NUnl)](Glennis Grace doet mee aan America’s Got Talent https://nu.nl/media/5271983/glennis-grace-doet-mee-americas-got-talent.html (via @NUnl))

Als ze daardoor in NL niet meer op de tv te zien is, of te horen, vind ik het prima.

Adieje he?

15 likes

Ja wtf dit zag ik ook voorbij komen. Ben benieuwd of ze het inderdaad kunnen bewijzen.

ja hehe thanks dit bedoelde ik

Jeeeeezus ik lees net dat Heidi Klum en Tom Kaulitz een relatie hebben. Als oud tokio hotel super fan is dit wel echt een OMG moment. Ik was vroeger smoorverliefd op tom met zn sexy dreads en lippiercing :drooling_face:

Insta v heidi

4 likes

Omg inderdaad, beste nieuws van de dag als dat laatste zo is

Had niks met Tokio hotel maar SCORE HEIDI

3 likes

Zoooo echt wel, zag dat ze 16jr verschil hebben in leeftijd, vind ik eigenlijk nog best meevallen. Als ik nu met een kerel van 43/44 zou zijn zou ik dat ook niet heel gek vinden eigenlijk… wijkt alleen een beetje af omdat zij de vrouw is, maar heeft ook wel weer iets stoers. Bovendien ziet ze er waanzinnig goed uit. Knap stel!

2 likes

huh nee mindfuck
tokio hotel met een VS Angel hahaha cool

3 likes

Ik kon nooit echt kiezen, vond bill ook heel sexy!! Mis die tijden. Vond je alleen bill een hete hengst of vond je de muziek ook leuk?

Team Tom! Echt huilen bij dat concert 100 jaar geleden

3 likes

Jezus waarom word ik hier zo vrolijk van, nooit gedacht dat ik op egf th fans had kunnen vinden! Welk concert ben je geweest? Ik was toen in paradiso 2006 en daarna nog een keertje hmh, maar toen ze eenmaal in t engels begonnen ben ik afgehaakt…

3 likes

Ook die in de hmh! Weet nog dat elke gang propvol flauwgevallen meisjes zat haha. Jammer van het Engels he? De woorden pasten niet eens in de zinnen :no_mouth: wie was jouw favoriet?

Jaaa man, je zag ze vallen bij bosjes, zo bizar! Merkte dat wel vaker vooraan bij concerten, maar zoals bij hun was echt extreem. Engels was inderdaad geen succes, en bill zijn stem klonk ook niet zo goed in het engels, het accent was ook niet echt om aan te horen hahaha!! Maaar ondanks dat ik bill heel stoer vond, zn schoenen, nagellak, armbanden, alles, vond ik tom toch wel leuker, die was iets stoerder en die lippiercing en dreads vond ik waanzinnig sexy :drooling_face:

Jij??

1 like

Ja dat was inderdaad bizar! Volgens mij was het ook erg warm die dag? Aan het begin van het concert stonden we zo ongeveer achteraan maar omdat zo veel meisjes flauwvielen konden we een heel eind naar voren opschuiven. :sweat_smile:

En die lippiercing van Tom inderdaad! Die heeft eigenhandig mijn seksualiteit op gang gebracht denk ik HAHA. Wat erg. Urenlang compilaties kijken op YouTube, 7000 foto’s bewerken voor op MySpace… soms mis ik die tijd wel

3 likes

Ja ik mis het absoluut, ik kocht ook iedere week de fucking bravo, omdat ze daar altijd wel in stonden. En inderdaad alll die uuren aan youtube video’s die ik heb gekeken in die tijd, niet normaal hahaha!!

En uiteraard myspace ja, genieten!
Ik ben ook nog heel lang actief geweest op een th forum, de usa versie ofzo? Serieus een vriendin uit roemenie aan overgehouden die ik nog altijd spreek na 12 jaar tijd

2 likes