Daarom benoemde ik ook dat het mijn ervaring is vanuit mijn werkveld.
Wel naar, sterkte!
Daarom benoemde ik ook dat het mijn ervaring is vanuit mijn werkveld.
Wel naar, sterkte!
Rosanne en Niels gaan trouwen…
Dat valt niet meer echt te ontkennen haha.
ik zit te denken wie ik liever wil doen, Gert of z’n zoon.
mn antwoord is beiden, maar vooral toch Gert. Vind hem echt geil hahaha sorry moest t ff delen.
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties/411/4212 Daar past je reactie beter hahaha.
Ja hier ben ik het wel mee eens.
Solliciteren als nieuw lid van K3!
Hahaha sameeeee
Eeeeeh oké wel jammer dat hun insta op prive staat, wil gewoon lekker gluren
Geloof me, je wil Rosanna niet volgen . Ik kan zo even geen voorbeelden bedenken wat ze deed maar heel de dag foto’s in haar story met zinnen als ‘Haters geven me alleen maar meer aandacht’ ‘haters keep haring’ blabla en zo nog meer. Om nog niet te beginnen over haar lippen.
Die twee zijn ook nooit uit elkaar geweest. Ze wonen in de buurt van mijn werk en zie ze vaak samen. Die troela is wel vet arrogant trouwens. Denkt echt dat ze speciaal is en wil ook zo behandeld worden.
Ik was een artikel aan het lezen over Justin Bieber die een leren jasje draagt van een Nederlandse kunstenares en klikte toen door naar haar Instagram. Dit is wel echt next level lipfiller.
Lijkt net of ze iets heel vies ruikt.
Ziet er bijna pijnlijk uit joh? Blij als deze trend over een aantal jaar voorbij is, goedkope bende
Ik dacht dat Gert met Karen was maar dat is blijkbaar al heeeel lang over.
Ja joh, Josje kwam nog tussendoor en nu is ie weer bij zijn ex geloof ik
Dat is inderdaad denk het ergste aan deze cosmetische ingrepen/chirurgie. Het is allemaal behoorlijk definitief of laat in ieder geval zijn sporen achter, terwijl het trends zijn. Over twee jaar is naturel denk ik weer helemaal hip.
Lossen die fillers niet helemaal op binnen een aantal jaar?
Oh wauw! Vooral die tweede foto vind ik bijzonder, je ziet gewoon een hele opvulling(duh?) zitten boven haar lip?