Alsof je onderhuids een watermeloen hebt laten plaatsen implanteren.
Ik vraag me toch altijd af hoe dat zit zo’n kont. Is het meer als op een kussentje zitten? Of verplaatst dat ingespoten vet zich ook zoals bij normale mensen naar de zijkant toe als je zit?
Niet voor tere zieltjes
Maar je kan ook vet laten spuiten o.i.d.
Damn dat zijn dan implantaten zoals ze in borsten gebruiken neem ik aan? Dat kan toch niet goed zitten
Geen idee ik ken alleen dat filmpje.
Heeft iemand die nieuwe carpool karaoke met ariana grande gezien? Ik ken haar verder niet, maar is dat doekje om der hand een fashion statement of is dat iets medisch?
Ik dacht dat het gewoon een verbandje was?
Ze heeft me wel positief verrast. Ik had niet verwacht dat ze leuk zou zijn in de omgang, maar vond haar echt alles meevallen.
Alleen hoe ze haar tong en mond beweegt vind ik zoooo vervelend.
Edit: Even nog een keer gekeken, maar inderdaad gewoon een verbandje.
Ik las ergens dat ze gewond was getaakt tijdens de opnames dus het zal wel iets medisch zijn
@anon31745129 vind het wel echt een super slordig verband haha, kan me niet voorstellen dat dat iets doet maarja 'murica he
Hahahaa arme Lex. Ik moet altijd aan hem in Robinson denken, iedereen had een hekel aan hem en hij had geen idee?
Echt zo’n sneu jochie van 10 leek hij ahhh
Aretha Franklin is overleden.
Ik vraag mij dan altijd af hoe ze met zulke billen nog een broek vinden die past
Het zat er aan te komen maar toch
Ik moest beide googlen en heb na het zien van de afbeeldingen nog steeds geen idee wie dit zijn.
Over Aretha Franklin: Gisteren stond op nu.nl dat ze al jaren aan alvleesklierkanker leed. Nu heb ik daar enige ervaring mee vanuit mijn werk, het langst dat iemand heeft geleegd na de diagnose is 3 maanden. Dus ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze dit jaren heeft gehad.
Kan het zijn dat het misschien is genezen/behandeld en toen telkens weer terug kwam? En dat enkele jaren achter elkaar?
Mijn ervaring ( maar dat is mijn ervaring) is dat het bijna niet behandelbaar is.
Maar ik zag nu dat al niet meer benoemd werd welk soort kanker ze had.
Even wat anders; ik denk echt dat Mattie en Marieke een koppel gaan vormen, als ze dat al niet zijn.
Alvleesklierkanker is een heel nare. Als er symptomen zijn en de diagnose wordt gesteld is het eigenlijk altijd een doodvonnis. Maar meer dan 3 maanden na diagnose leven is zeker wel mogelijk ligt een beetje aan het stadium maar na 5 jaar is 2 -39% nog in leven. Niet veel, maar het kan wel. Vaak gaat het wel snel ja
Er is wel eens een blindgossip geweest over Aretha Franklin en haar ziekte
Maar goed doet er eigenlijk ook niet toe, blijft sneu