EGF Boulevard

Ik ben laatst ook achter dit nummer gekomen omdat ik het overal zwg staan maar echt géén idee had wat het was… Maar echt alles aan dat nummer is raar; de tekst, de clip, de stijl en vooral die dieren. Echt wtf

Edit:
Whaha wat de artiest er zelf over zegt: “het heeft niet echt een betekenis, maar je kunt het gewoon in allerlei situaties gebruiken wanneer je zelf wilt” Voegt ie er nog aan toe: “bijvoorbeeld wanneer je over een slootje springt en het lukt net. Of als je een potje FIFA wint. Dan kun je gewoon zeggen ‘huts’”

Uhhhm oké :rofl:

2 likes

Ah sorry - ik wist dat je ergens lid was geweest maar wist het niet meer precies!
Ach, ik denk dat je altijd wel met een mix van schaamte en zelfspot terugkijkt naar je studententijd, of je nou bij een vereniging hebt gezeten of niet…

1 like

Nee geen sorry! Haha.

Hahha als ik had gezegd dat je bij AHC had gezeten en je had bij het corps gezeten had ik waarschijnlijk wel sorry moeten zeggen :joy:

1 like

Is er geen topic waar we op de hoogte gehouden kunnen worden van de meest recente ontwikkelingen in straattaal en waar we kunnen vragen wat shit betekent? Zodat deze oma wat minder voor lul staat als er heel overduidelijk van mn gezicht is af te lezen dat ik voor 90% niet snap waar men het tegenwoordig over heeft?

zoiets als @Polska zegt, ik ben 27 maar voel me hoogbejaard op dit moment

16 likes

at your service

4 likes

Ronnie Flex heeft nu die berichten alweer gedelete ?!

Pim! Wat doe jij hier?

1 like

retorische vragen beantwoorden

3 likes
1 like

“De neprelatie is nog niet genoeg uitgebuit”, aldus het management van beide artiesten

43 likes

Geloof niet dat het nep is, eerder twee jonge mensen die niet zo goed weten wat ze aan het doen zijn en alles maar op instagram gooien.

3 likes

Ik heb er wel redelijk wat door m’n werk- maar voornamelijk veel influencers

1 like

Ik heb alleen een paar prof voetballers. Maar mijn vriend heeft een hele bekende youtuber met een dochtertje en een vriend die voetbalt. Omdat ze ooit haar nummer heeft gegeven aan hem om af te spreken :disappointed_relieved:

26 likes

Monica? Haha

Ik heb ‘m nu niet meer opgeslagen, maar heb die van Martine gehad voor een LLG meeting destijds.

Ja. Heel goed voor zijn zelfvertrouwen. Iets minder voor mijn gemoedsrust.

12 likes

Hu??? Maar is dit dan recent gebeurd?

Wel voor dat ze iets met de voetballer kreeg, maar in de tijd dat ik mijn vriend leerde kennen.

Jeugd van Tegenwoordig en een aantal BNN-presentatoren.

2 likes