EGF Boulevard

Ah nee, vind dat programma fantastisch maar Koen Kardashian :tired_face:

Op zich komt hij er nog wel mee weg door zijn hele theatrale houding enzo. Dit zeg ik echt nooit over mensen met zichtbare fillers dus dit zegt wat. Ik denk alleen niet dat hij er over 10 jaar nog heel gezellig uitziet.

1 like

Nou meid ik zou zeggen gewoon doen leef alsof het je laatste dag is.

85 likes

Weet niet of dit de juiste plek is, maar ik ben echt een beetje geshockeerd door de Surviving R Kelly documentaire. Die man is echt ziek.

4 likes

Weet jij waar ik die docu kan bekijken?

Nog een in dezelfde categorie…

2 likes

Chris is zo’n nare man. Ongelooflijk nadat hij nog gewoon kan werken

5 likes

Ik was ook geshockeerd ja, ongelofelijk hoe iemand zulke dingen kan doen en er gewoon mee weg komt. Ik wist voordat ik deze docu zag wel dat hij nare dingen gedaan had, maar de ernst en grootte ervan verbaasde me en vooral het feit dat het volgens mij gewoon nog steeds gaande is. Niet normaal!

1 like

Dit was zo raar, gisteren heb ik op het forum gelezen over Chris Zegers (ook over Chris Brown maar dat was alweer weggezakt blijkbaar) en vandaag open ik het forum met deze post :disappointed_relieved:

Raakte al in paniek, wat heeft Chris Zegers dan gedaan? Mijn jeugd held, die coole blonde surf meneer die altijd over de hele wereld aan het reizen was en mijn droom leefde

10 likes

Haha gelukkig niet! Chris Zegers kan in mijn ogen vrij weinig fout doen.

4 likes

Hahaha omg ik schrok zo hard. Ik kan het echt niet aan als zelfs Chris Zegers een monster blijkt te zijn.

10 likes

Juiiiiiiiceeeeeeee

2 likes

Ik snap die ophef om die foto niet. Ziet er voor mij uit alsof ie wat tegen haar zegt en wellicht zo dichtbij haar oor vanwege herrie in de kroeg?

3 likes

Oh mijn god als je zelfs in 't Lammetje niet meer veilig bent waar dan wel. :sob::rofl:

1 like

Omg en foef was ooit makelaar en Bernhard Jr is een huisjesmelker match made in heaven

40 likes

Mij Greatest Party gaat dus volgend jaar Prinsjesdag organiseren.

Kennie wachten om de aankleding van de troon te zien.

75 likes

roze ballonnen toch? en wat gaat er in de goodiebags?

2 likes

Ooooh ballonnen op de gouden koets. :heart:

1 like

Sjanel

1 like