EGF Boulevard

Hahah nee ik kwam ook op YouTube bij Elvis terecht nadat ik al 10 filmpjes van Freddie had bekeken

3 likes

Jaaa i know maar ik bedoel kijk die filmpjes nou, wat een charisma had die man joh :heart_eyes: totaal niet mijn type man, maar door al die filmpjes zie ik ineens die trekjes van hem van toen en zie ik een hele charmante man wajo

Ja precies dit haha!

1 like

Over gossip gesproken… Ik heb jaren bij hem in de klas gezeten :rofl::rofl:

5 likes

Is er eigenlijk een film over elvis net zoals over Johnny Cash met Walk the line? Of een docu die je kunt aanraden?

Kan mijn telekids herinneringen niet delen :frowning:
Enige nadeel aan 14 jaar verschil :’)

1 like

En vind jij het een match?

Ik probeer het netjes te omschrijven maar het lukt niet echt… Maar ik denk dat ze hetzelfde levensdoel hebben, en elkaar hierin wel gevonden hebben.

11 likes

Neee (nog niet) maar ik ga me er morgenmiddag in verdiepen :grimacing:

Hahaha

Goede omschrijving

1 like

De Britse royals hebben nieuwe foto’s op hun kerstkaarten gezet:

Ik ben jaloers

44 likes

Aww de baby is zo guitig
En George gaat zoooo’n gladde posh boy worden haha.

En Harry lijkt net kaal, vind het geen geweldige foto.

Elle is ook zo obsessed met Meghan Markle (ik lees daar soms m’n horoscoop, don’t judge), maar ze schijnt echt een kenau te zijn tegen personeel.

7 likes

Elle?

Haha die Louis, wat een tevreden ventje. Ik dacht ook even dat Harry ineens kaal was!

2 likes

Oja hahaha ik bedoel de website van het tijdschrift

1 like

Huh ik zie dit niet

Ik bekeek de foto op mijn mobiel, dan lijkt het als je snel kijkt alsof hij bovenop zo’n kale plek heeft haha

2 likes

Maar ehh, hij is toch ook gewoon kalend?

9 likes

Ik vind Kate en de rest van haar gezin zoooo saai uit zien.

15 likes

Dit zou ik echt kunnen zien als life goals, maar ik ben helaas niet zo dus het zal nooit mijn leven worden hahaha.

1 like