EGF Boulevard

Nee, ik lach ook.

Ik heb dat boek gelezen en ik wil een gordon kwartet .
1 setje labiele exen
1setje met kapsels
1 setje met ziektes die hij heeft ( deze grap is van hem zelf)
1 setje met vrienden waar hij ruzie mee heeft
1 setje met uitspraken

12 likes

Haha ik heb (supertoevallig) gisteren de Gordonroast door Peter Pannenkoek teruggekeken en die grap komt van hem!

Ja, ik snap niet dat het er nog niet is!

Leuk voor onder de kerstboom

1 like

omfg hebben jullie ooit heeeel goed naar elvis presley in zijn jongere jaren gekeken? naar zijn doen en laten?
ik ben al 2 uur op youtube allerlei filmpjes van hem aan het bekijken, ik moet gedragsdeskundige van elvis worden man man wat een teringcharmante man. zijn charisma is vooral hier heel goed te zien, hoe hij steeds zo opzij kijkt met zo’n charmante smile haha, die zet hij zooooo vaak in

oke welterusten allemaal

45 likes

1 setje ‘bijna’ concurrenten:

Gordon Bleu
Gordon Ramsay
James Gordon
Joseph Gordon-Levitt

19 likes

Hahahaha maar iedereen houdt ook van Elvis. Ik ken niemand die hem een stuk chagerijn vond haha

Ik vraag me echt af waarom je zoiets aanneemt.

https://www.ad.nl/buitenland/hoe-een-nederlands-presentje-voor-miranda-kerr-de-spil-werd-in-een-megaschandaal~a48fcf70/

Ik heb al eens in een eerder artikel gelezen dat die vent blijkbaar een dikke crush had op haar.
Als een man mij cadeaus geeft, en ik moet niks van hem, dan neem ik dat niet aan.
Vinden jullie dit nou niet raar? En ze is al zo rijk ook…

5 likes

Hahaha wat cool dat het hier over Elvis gaat in het roddeltopic! Ik had er ook nooit zo naar gekeken maar ik snap wel dat die meiden toen van hun stoel gleden hoor :smiley:

1 like

Ik denk dat ze het kadootje bedoelt :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha sorry!

Per ongeluk op jou ge-replyd.
Het was een nieuwe post.
Het gaat over Miranda Kerr:see_no_evil:

1 like

@WBJNE, ik las het artikel ook op het ad. Ik denk dat dat een aanneem-cultuur is die wij niet kennen of snappen. Ik weet bijvoorbeeld dat Naomi Campbell sieraden met diamanten heeft gekregen en gedragen die hartstikke fout waren en die bloeddiamanten werden genoemd.

1 like

https://www.ad.nl/show/stralende-sylvie-deelt-foto-met-nieuwe-vlam~a83a344a/138002841/

Leuke man!

6 likes

Hier ook! Wat was het eigenlijk een knappe man.

1 like

12 jaar verschil :grimacing:
Waarom zoekt zij niemand van haar eigen leeftijd? Of ben ik nu zuur?

12 jaar is toch niet zo extreem?

13 likes

Haaaahahahhahahhaha ja gedoemd te mislukken, das waar ook

3 likes

Omdat ik denk dat zij een wereld aan ervaringen heeft en dat hij met zijn 28 net komt kijken in de wereld. Ik ben zelf 28 en ik kan me niet indenken dat ik kan levelen met een grote zakenman die 12 jaar ouder is.

Deze man heeft wel wat weg van Rafael, of ligt dat nou aan mij?

4 likes

Maar dat jij dat niet zou kunnen, zegt niets over of een ander dat kan.

Ja ik wilde toch even reageren omdat ik en mijn vriend ongeveer dezelfde leeftijd als zij hebben (alleen is mijn vriend dan Sylvie), en ik nooit naar hem heb gekeken als ‘die volwassen man die zijn leven al voor elkaar heeft’.

Dat is zeker waar, maar dat is ook waarom ik het denk en waarom ik het postte.