EGF Boulevard

Ahh tof! Thanks for sharing :grin: Wat jij hier hebt met Elvis, heb ik dus al een tijdje met Freddie Mercury. Ik kan gewoon niet ophouden met filmpjes/docu’s/optredens van die man kijken, ik vind hem zó fascinerend.

Hun live aid act heb ik inmiddels al wel 100 keer gezien, zo. goed. Oke, misschien zit niemand hier op te wachten, maar misschien ook wel :rofl:

26 likes

IK OOOOK! Wat een fantastische man

2 likes

Ja! Ik dacht juist dat dit Mark van Eeuwen was.

5 likes

Ik ben helemaal niet boos, maar dit soort opmerkingen zijn wel irritant.

Om op het inhoudelijke deel in te gaan. Die vent is geen 20 meer, dus dat verschil qua “ervaring” zal een stuk meevallen. Daarnaast hebben 2 mensen van dezelfde leeftijd vaak ook niet evenveel ervaring of indrukken op gedaan in het leven. Het hangt er vanaf hoe je zelf in het leven staat.

1 like

ja dat ‘verschillende levensfases’ vind ik ook een beetje achterhaald. Ik scheel 11 jaar met mijn vriend en daar merk ik echt helemaal niks van (behalve dat hij Spongebob niet kende)

15 likes

Ik denk er bij een bepaald leeftijdsverschil ook wel het mijne van hoor, maar twaalf jaar vind ik eigenlijk niet zo bijzonder (meer). Maar goed, zal ook wel met mijn eigen situatie te maken hebben.

Haha @Yucca keek je gisteren ook samen met je vriend De Slimste Mens? :’)

Haha nee toevallig niet! Wat dan?

O haha puur toeval dan. Ik zat het gisteren toevallig te kijken en toen werd er gevraagd naar het huisdier van SpongeBob. Dus ik riep heel enthousiast ‘een slak!’ en hij zat naast me van :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Hahaha ja ik kwam er wel op zo’n soort manier achter ook. Volgens mij had ik het een keer over meneer Krabs ofzo :stuck_out_tongue:

3 likes

Hahah nee ik kwam ook op YouTube bij Elvis terecht nadat ik al 10 filmpjes van Freddie had bekeken

3 likes

Jaaa i know maar ik bedoel kijk die filmpjes nou, wat een charisma had die man joh :heart_eyes: totaal niet mijn type man, maar door al die filmpjes zie ik ineens die trekjes van hem van toen en zie ik een hele charmante man wajo

Ja precies dit haha!

1 like

Over gossip gesproken… Ik heb jaren bij hem in de klas gezeten :rofl::rofl:

5 likes

Is er eigenlijk een film over elvis net zoals over Johnny Cash met Walk the line? Of een docu die je kunt aanraden?

Kan mijn telekids herinneringen niet delen :frowning:
Enige nadeel aan 14 jaar verschil :’)

1 like

En vind jij het een match?

Ik probeer het netjes te omschrijven maar het lukt niet echt… Maar ik denk dat ze hetzelfde levensdoel hebben, en elkaar hierin wel gevonden hebben.

11 likes

Neee (nog niet) maar ik ga me er morgenmiddag in verdiepen :grimacing:

Hahaha

Goede omschrijving

1 like

De Britse royals hebben nieuwe foto’s op hun kerstkaarten gezet:

Ik ben jaloers

44 likes