Ja dat wel, maar ze deed zo gek over die ketting, ook richting Jeroen toe. Vond het persoonlijk erg vreemd overkomen, Famke wist ook niet goed wat ze moest zeggen volgens mij.
Zij nam het toch juist op voor fl? Die jeroen en die gamma knaap deden echt flauw. En die man daarnaast (weet niet wie hij is) dat ze die ketting altijd op marktplaats kan zetten.
Oohooh jong meisje is verliefde en mannen die twee keer zo oud zijn moeten het belachelijk maken hoor…
Ik denk dat dit vooral voor jongeren is bedoelt.
Ben zelf 30 en ben die autotune meer dan zat
Hoezo zit Jamie Li in de clip?
INDERDAAD JA, zo stom
buiten een schrale auto tune, kan iemand me de videoclip ook uitleggen?
wtf?
ik vind famke hier trouwens ook lief
en jamai ziet er goed uit! (het ging toch een tijd slechter met hem?)
Ja klopt hij heeft een niertransplantatie gehad en is heel wat afgevallen.
Er is zoveel Twitter drama mijn God.
Aahh wat is ze leuk!
Wie is die geblondeerde dude naast haar
NEE JOH. Hahahaha een split second dacht ik dat maar toen neeeeee. Maar wel dus haha bizar
Dj wef heeft de foto’s met ronnie verwijderd en hem ontvolgd
Jeetje, zal wel gebeurd zijn nadat Famke die relatie bevestigde? Sowieso een zielig belasting verhaal voor alle deelnemers volgens mij.
Ja dat denk ik ook
Maar ik snap het ook niet zo goed. Famke heeft gezegd dat het al 7/8 maanden speelt terwijl dat andere meisje nog niet is bevallen?
Waarom houd ik me hier ook mee bezig.
Ohjeej! Hopelijk gaan ze ondanks dit wel goed met elkaar om, zó sneu voor dat babytje anders.
Misschien wil ze gewoon even focussen op de baby/zwangerschap en geen haat via insta vanuit volgers van Ronnie en Famke?
Als het goed is moet ze deze maand bevalen. Pure speculatie dit hoor maar Ronnie en Famke werden een hele poos geleden al aan elkaar gelinkt maar toen opeens hadden ze elkaar ontvolgd op instagram en foto’s verwijderd. Ik denk dat in die periode ze er achter kwamen dat Dj Wef zwanger was. En dat ze daarna toch weer samen zijn gekomen.
Wat is dat ook voor een raar stuk waar Geard z’n blouse omhoog doet en z’n buik laat zien? En dan dat hele voedselgevecht daarna?
Het zou natuurlijk kunnen dat zij net zwanger is geraakt voor Famke en Ronnie bij elkaar kwamen en hij er tijdens de relatie achter is gekomen ofzo?