EGF Boulevard

Aww de baby is zo guitig
En George gaat zoooo’n gladde posh boy worden haha.

En Harry lijkt net kaal, vind het geen geweldige foto.

Elle is ook zo obsessed met Meghan Markle (ik lees daar soms m’n horoscoop, don’t judge), maar ze schijnt echt een kenau te zijn tegen personeel.

7 likes

Elle?

Haha die Louis, wat een tevreden ventje. Ik dacht ook even dat Harry ineens kaal was!

2 likes

Oja hahaha ik bedoel de website van het tijdschrift

1 like

Huh ik zie dit niet

Ik bekeek de foto op mijn mobiel, dan lijkt het als je snel kijkt alsof hij bovenop zo’n kale plek heeft haha

2 likes

Maar ehh, hij is toch ook gewoon kalend?

9 likes

Ik vind Kate en de rest van haar gezin zoooo saai uit zien.

15 likes

Dit zou ik echt kunnen zien als life goals, maar ik ben helaas niet zo dus het zal nooit mijn leven worden hahaha.

1 like

Naja bij William is het overduidelijk, van Harry wist ik het niet. Die verbloemt het dan wat beter :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik doelde op hun kledingstijl.

1 like

Ja ik ook, onder andere. Ik wilde dat ik zo was en dat ik dit als dagelijkse kleding had maar dan ben ik niet hahahhaha ja ik kan het niet zo goed uitleggen

Aah, ik haalde ze even door elkaar, vandaar haha. Maar ik denk wel dat het in de familie zit en dat je inderdaad de dunnere haren boven de dikkere haren ziet. Ik zie het nu ook pas voor het eerst op de foto, ahahaha.

2 likes

Een tijdje geleden werd bekend dat Jenni (Jwow van Jersey Shore) en haar man Roger misschien zouden gaan scheiden. Ze zouden toch nog proberen te kijken of het te redden viel en met relatietherapie aan de slag gaan etc. Nou heeft Roger allerlei posts op Instagram geplaatst vol drama. Ze zouden volgens hem een discussie hebben gehad waarbij zij flipte en steeds dreigde de politie te bellen. Hij snapte niet waarom want zou niks verkeerd gedaan hebben en heeft toen uit voorzorg zelf de politie gebeld met de melding dat ie bang was dat zij ze zou bellen met een valse beschuldiging. Is toen naar een afspraak gegaan, kwam rond 23.30 thuis, is naar bed gegaan en is een paar uur later van z’n bed gelicht door de politie en heeft nu een restraining order en mag niet alleen dus op geen enkele manier contact hebben met Jenni maar ook niet met z’n kinderen.

Ieder verhaal heeft 2 kanten natuurlijk, maar hij komt altijd op mij over als een goede en hele betrokken vader dus vind dit wel heel sneu om te horen. Ook dat zij allerlei verwensingen naar 'm zou hebben geroepen in het bijzijn van de kinderen en dat ze nooit aan kinderen met hem had moeten beginnen enzo.

Instagramaccount is: rogermathewsnj

11 likes

Sensatie weer, heb alleen geen zin om alle filmpjes te bekijken, dus bedankt voor de samenvatting haha.
Ik snap nooit dat ze dit soort dingen zo publiekelijk uit moeten vechten.
Met Ronnie en zn vriendin (naam even kwijt) was/is dit ook al zo dramatisch.

1 like

Zo dat was helemaa erg inderdaad. Jen heet ze toch? Hij heeft ook een keer een filmpje geüpload (later weer verwijderd) waarin je haar hoorden schreeuwen naar hem en je hoorde haar ook slaan en je hoorde hem haast smeken “please stop hitting me” en een tekst eronder over men abuse. Vond dat wel heftig. Ook dat zij wegreed in de auto terwijl hij er nog aan hing.

Ik denk dat ik er ook zo bij zou zitten bij die filmpjes die ik hierboven heb gepost hahaha dat meisje komt in een van die andere twee filmpjes voor

4 likes

Ik vind het zo een gek idee dat deze beste man dus echt heeft bestaan. Hij ziet een voor mij bijna uit als een soort wassen pop of robot. Hij heeft inderdaad een soort onmenselijkheidgehalte (ik zit al dagen in de bieb dus excuses voor mijn woordgebruik). Alsof ik naar een film zit te kijken en het allemaal een act is. Een soort Grease ofzo.

33 likes

Alex en Niels van temptation gaan tegen elkaar vechten… arme niels

2 likes

Wat ? Wanneer? En waarom?

1 like